Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DEZINFECTANTI


Anunt de participare numarul 133723/10.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Bunea Leonard-documentatie; Dr. Rasnoveanu Delia-caiet de sarcini, Tel. +40 239693868, In atentia: Ing. Bunea Leonard-documentatie, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Braila, Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 524, 180 si 3, 271, 680RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile. Contractele subsecvente vor avea valabilitate pe toata durata anului bugetar in curs.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DEZINFECTANTI CU INCHEIERE DE ACORD CADRU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
24959100-2-Aerosoli (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime ale acordului cadru:
COD CPV: 33631600-8 - ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTImin: 34479
max: 81393
COD CPV 24959100 - AEROSOLImin: 120
max: 260
Cantitati minime si maxime pe loturi:
LOT I: min: 33440; max: 78995
LOT II: min: 167; max: 340
LOT III: min: 872; max: 2058
COD CPV 24959100 - AEROSOLILOT I: min 90; max: 200
LOT II: min: 30; max: 60
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 524, 180 si 3, 271, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantie de participare este in suma fixa, astfel : a)pentru cod CPV 33631600-8: - Pentru lot 1:35.297 lei- Pentru lot 2 :6.920 lei- Pentru lot 3 :14.245 leib)pentru cod CPV 24959100-2 : -Pentru lot 1 :3.648 lei-Pentru lot 2 :2.052 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, de la data primirii ofertelor.Modul de constituire a garantiei de de participare: - ordin de plata in contul Spitalului Judetean Braila, RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila.CF 4342863.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original (SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA).In conf cu prev art. 278^1 alin 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoareb) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se constituie pana la data semnarii acestuia, consemnata in invitatia adresata ofertantului castigator.Modul de constituire a garantiei de buna executie a acordului cadru: Conform art. 90 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui prin depunerea la casierie a sumei in numerar, sau ordin de plata in contul RO 49TREZ 1515006XXX007274 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1.Prezentare formular 12 A , deeligibilitate .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica2. Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006);In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
3. .Prezentare formular 12 C- Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de credite
Director financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru procedura
Director medical: Dr. Iugulescu Mihail ? presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare a ofertelor
Dr. Delia Rasnoveanu? intocmire Caiet de sarcini
Sef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuire
Cons jur. Mandreanu Ciprian - intocmire Documentatie de atribuire
Ing Bunea Leonard - intocmire Documentatie de atribuire.4.Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit ordinului A.N.R.M.A.P Nr. 314 din 12.octombrie 2010, conform modelului anexat la prezenta documentatieCapitolul-Formulare5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.6.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Cele doua certificate se vor semna si stampila pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului . Cerinta obligatorie:
1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii2. Autorizatie de comercializare emisa pe numele operatorului economic, conform Ordin 509/2011, Anexa 1, cu privire la Formulari nerestrictive ale Documentatiei de atribuire. Aceasta autorizatie se solicita pentru ca autoritatea contractanta sa se asigure ca potentialul(i) ofertanti declarati castigatori pot indeplini contractul la cantitatile cerute.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Bilant contabil anual la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Eliminatoriu ? mostre . Se vor prezenta doua mostre identice pentru fiecare produs ofertat (una pentru verificat si una care va ramane ca martor la beneficiar, pentru a verifica calitateaprodusului pe toata perioada derularii acordului cadru)..
2. Fisa tehnica pentru fiecare produs oferit in original si traducere legalizata.
Se solicita completarea unei fise de informatii privind experienta similara ? conform Formularului nr. 4.Formularele de experienta similara vor fi insotite de copii de pe contractele nominalizate, mai putin clauzele de confidentialitate, si de recomandari din partea beneficiarilor respectivi. Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".Daca contractul respectiv este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea legalizata in limba romana.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 10:00
Locul: Sediul unitatii contractante, respectiv Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului, nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor publice si reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale, se va recurge la reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala: Soseaua Buzaului, nr. 2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Tel. +40 239693868, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer