Licitatie Publica - ACHIZITIE DEZINFECTANTI
Anunt de participare numarul 56160/19.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, In atentia: REF. SUP MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - BIROUL ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUP MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.619260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - BIROUL ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0240.503.255, In atentia: REF SUP MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - BIROUL ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUP MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DEZINFECTANTI, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DEZINFECTANTII SUNT IMPARTITI IN LOTURI, FIECARE LOT IN PARTE CUPRINDE UN PRODUS DEZINFECTANT.
Valoarea estimata fara TVA: 56, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI PENTRU FIECARE LOT IN PARTE, CONFORM INSTRUCTIUNILOR PREVAZUTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURILE ALOCATE PRIN CONTRACTUL CU C.J.A.S CONSTANTA SI FONDURI ALOCATE PRIN TRANSFER (PT UNITATEA PRIMIRE URGENTE)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec de eligibil ( Orig. ), Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art.181 din OUG nr. 34/2006 ( Orig.), Cert const. Priv. Indeplinirea oblgt. Exigibile de plata a impoyitelor si taxelor catre stat (orig. sau copie leg), pt pers. Jur. romane: Certificat constatator emis de ORC si CUI + Anexa la CUI copie, pt pers. Jur. straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica doc traduse in lb romana si legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente; (copie);cifra de afaceri - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz de la prod.- copie leg; Rec. benefic -orig ; Decl person (orig); Decl dotari (orig); lista livrari, (orig); Fisa de sec conf cu H.G 92/2003 (orig sau copie leg); Aviz de funct. copie;Aviz elib. de Comisia nat. Pt Produse Biocide (copie leg) ; Ref de expert tehnica (copie leg); certif. calit ISO pt producator s idistribuitor (copie); Cert de conformitate(copie); produsul/ele sa se regaseasca inRegistrul Nat al produselor biocide
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN O.P SAU NUMERAR LA CAISERIA UNITATII, B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 12:00
Locul: SALA DE CONSILIU A UNITATII CONTRACTANTE, B-DUL TOMIS NR 145 CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CE A DEPUS OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.222, Fax: 0241.619.261
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2008 15:34