Licitatie Publica - ACHIZITIE DEZINFECTANTI
Anunt de participare numarul 14275/15.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DEZINFECTANTI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DEZINFECTANTI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 115, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 4100 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURILE ALOCATE DE CJAS, TERMEN DE PLATA 60 DEZILE DE LA DATA CONFIRMARII DE PRIMIRE A FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec de eligibil ( Orig. ), Decl privindneincadrareain situatiileprev la art.181 din OUG nr. 34/2006 ( Orig.), Certfisc deplataa impoz si taxelor de la Adm. Fin. Pub Terit (orig. sau copie leg), cert fiscal de plata a impoz si taxelor locale (eliberat de Primarie) (copie leg.), pt pers. Jur. romane: Certificat constatatoremis de ORC in original sau copie legalizata si CUI + Anexa la CUI copie, pt pers. Jur. straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca oformadeinregistrarecapersoanajuridical doc traduse in lb romana si legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente; (copie);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
info orig; Rec benefic; orig ; Oblig contrac (orig) ; Declperson (orig);Decl dotari (orig); lista livrari, (orig); Fisa de sec conf cu H.G 92/2003 (orig sau copie leg)l; Autoriz pt livr (orig sau cop. leg); Aviz I.S.P.(copie leg) ; Ref de expert tehnica (copie leg); certif. calit ISO (copie leg); Cert de inreg a dispoz med ( copie leg)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN O.P SAU NUMERAR LA CASIERIA UNITATII, B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2007 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - B-DU LTOMIS, NR. 145, CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CE A DEPUS OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC - SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.021.503.222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2007 11:13