Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DEZINFECTANTI


Anunt de participare numarul 14139/14.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE MATERIALE A SPITALULUI JUDETEAN DEVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DEZINFECTANTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VEZI DOCUMENTATIA
Valoarea estimata fara TVA: 157, 143RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIE DE PARTICIPARE DE 1500 RON.SOLICITAM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CJAS HUNEDOARA-DEVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea FORMULAR A Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formular B Persoane juridice/fizice romane: Copie dupa Certificatul de inregistrare si dupa anexa la certificatul de inregistrare ; Copie dupa certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Persoane juridice /fizice straine1.Autorizatia de functionare/ echivalent 2. Copie dupa Autorizatia Sanitara de Functionare vizata la ziDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.g.Av.de Func.M.S, Cert.de inreg.a disp. med.M.S.Aut.din partea prod.care sa ateste ca furn. este imp.si/sau distib.autoriz.pe ter.Rom.Ref.de exp.tehn.sau ref.de eval.I.S.P-S.epiderm.a bolilor transmisibile-in copie leg.Aviz san.pt.fiecare prod.elib. de M.S./I.S.P.in copie leg.Fisa tehn.de sec.a prod.el.de prod., numai in l.romana(vezi mai jos)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de sig.a prod., cf.OUG 200/2000 aprob. prin L.nr.451/2001 cu mod.si compl., priv. clasif., amb.si etic.subst.si prep.chim.peric.Cert.de cal.al prod/echiv·Decl.priv.listaprinc.furn.sim.de prod.in ult.3 ani.3 rec. cu priv.la calit.prod.din partea a 3 SPIT. CLIN., obligatoriu mostre pt.fiecare prod. ofertat, fara de care of.va fi descalif.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai mic
75%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale cf.caietului de sarcini
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2007 10:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII A SPITALULUI JUDETEAN DEVA
Adresa postala: DEVA, STR.22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254 228711, Fax: 0254 228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2007 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer