Licitatie Publica - ACHIZITIE DEZINFECTANTI, MATERIALE SANITARE SI DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 22871/09.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: STR. ION BOGDAN NR.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU PAUL SZALO MURESAN, Tel.0259.266.141, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.252.872, Adresa internet (URL): www.dsv-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SANITAR-VETERINAR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DEZINFECTANTI, MATERIALE SANITARE SI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR, ORADEA, STR. I. BOGDAN 37
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE DEZINFECDTANTI, MATERIALE SANITARE SI MATERIALE DE LABORATOR PENTRU ANUL 2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
18110000-3-Imbracaminte de uz profesional (Rev.1)
24250000-1-Dezinfectanti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NECESARUL PENTRU ANUL 2007 IN LIMITA FONDURILOR
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 500 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU VIRAMENT BANCAR IN CONT RO94TREZ0765009XXX000197, TREZORERIA ORADEA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA AUTORIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA INDEPLINEASCA CERINTELE ART.180 SI 181 ALE OU 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA FI INREGISTRAT PROFIT IN ULTIMULAN, SA NU AIBA RESTANTR LA BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT CONSOLIDAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, CERTIFICAT ATESTARE FISCALA, CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE, DOVEZI CA NU ARE RESTANTE LA BUGETUL DE STAT CONSIOLIDAT, BILANTUL LA 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA FIE AUTORIZATI PENTRU COMERCIALIZAREA PRODUSELOR OFERTATE, DOVADA EXPERIENTEI SIMILARE PE ULTIMII 2 ANI, PRODUSELE SA FIE INREGISTRATE SI APROBATE PENTRU FOLOSIRE IN ROMINIA, IMPLEMENTAREA SISTEMELOR DE CERTIFICARE ISO, CAPACITATE DE A LIVRA PRODUSELE IN CONDITIILE SPECIFICATE DE INSTRUCTIUNI, , VALABILITATEA PRODUSELOR MINIM 10 LUNI DE LA DATA LIVRARII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI, LISTA CU PRINCIPALII BENEFICIARI,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONT RO94TREZ0765009XXX000197, TREZORERIA ORADEA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2007 09:00
Locul: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR, ORADEA, STR, I. BOGDAN 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICISI AI OFERTANTILOR SI COMISIA DE EVALUARE A LICITATIEI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: ION BOGDAN NR. 37, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410125, Romania, Tel.0259/266141, Fax: 0259/452872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2007 17:59