Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie dezinfectanti si antiseptice


Anunt de participare numarul 142875/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320210, Romania, Punct(e) de contact: Rosu Andreia, Tel. +40 0255227830/106, Email: [email protected], Fax: +40 0255218760, Adresa internet (URL): www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dezinfectanti si antiseptice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Resita ? Serv.Aprovizionare Spitalului Nr.36
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 620 si 1, 613, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face o data la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie dezinfectanti si antiseptice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadruL:
Lot.1. Pachet substante dezinfectanteCantitate minima/luna Cantitate maxima/24 luni
1 Dezinfectant concentrat pentru suprafete 200 litri 9600 litri
2 Dezinfectant detergent de nivel inalt pentru instrumentar 200 litri9600 litri
3Solutie pentru dezinfectie de nivel inalt, prin imersie, a instrumentarului si echipamentelor medicale 50 litri 2400 litri
4 Dezinfectant clorigen pentru suprafete pe baza de clor -tablete 10000 tb 480000 tb
5Dezinfectant rapid 75 litri 3600 litriLot.2 ANTISEPTICE PENTRU DEZINFECTIA TEGUMENTELOR SI A MAINILORCantitate minima/ luna Cantitate maxima/ 24 luni
1 Sapun dezinfectant pentru dezinfectia igienica si chirurgicala75 litri 3600 litri
2 Produs lichid antiseptic pentru dezinfectia chirurgicala prin frecare a tegumentelor 50 litri2400 litri
3 Gel antiseptic pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor, utilizat in domeniul medical pe baza de alcool in combinatie cu alte substante dezinfectante. 75 litri3600 litri
4 Antisepticpe baza de clorhexidin digluconatin solutie apoasa50 litri 2400 litri
5 Sapun dezinfectant pentru dezinfectia igienica a mainilor si tegumentelor 75 litri 3600 litri
6 Antiseptic pe baza de iod 20 litri 960 litriEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata unui contract subsecvent: Lot.1. Pachet substante dezinfectanteCant minima Cant maxima
1 Dezinf concentrat pt suprafete 2001200
2 Dezinf detergent de nivel inalt pt instrumentar 2001200
3Sol pt dezinf de nivel inalt, prin imersie, echip med 50300
4 Dezinf clorigen pt suprafete -tb 1000060000
5Dezinf rapid 75450Lot.2 ANTISEPTICE PENTRU DEZINFECTIA TEGUMENTELOR SI A MAINILORCantitate minima/Cantitate maxima/1 Sapun dezinfectant pentru dezinfectia igienica si chirurgicala75 litri 450
2 Produs lichid antiseptic pentru dezinfectia chirurgicala prin frecare a tegumentelor 50 litri300
3 Gel antiseptic pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor, utilizat in domeniul medical pe baza de alcool in combinatie cu alte substante dezinfectante. 75 litri450
4 Antisepticpe baza de clorhexidin digluconatin solutie apoasa50 litri 300
5 Sapun dezinfectant pentru dezinfectia igienica a mainilor si tegumentelor 75 litri 450
6 Antiseptic pe baza de iod 20 litri 120
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 620 si 1, 613, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: In cuantum de2 % din valoareamaxima estimata fara TVA- Lotul 1 -20352 lei- Lotul 2-11923 leiechivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileb) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data liomita de depunere a ofertelorc) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca ( RO48TREZ1815006XXX003298 Trez.Resita), sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata : ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca ( RO48TREZ1815006XXX003298 Trez.Resita), sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiliatea: prezentare declaratie conform Formular 1 din Sectiunea IV- prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006
-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager - Dr.Secasan Dumitru
Director Fin.contabil - ec.Turescu Alexandru
Compart.Juridic - Cons.jur. Belcea Catalina
Comisia de evaluare este urmatoarea:
Presedinte - ec.Rosu Andreia Coord Compartim.Achizitii Publice
Membrii - ec.Szucs Monica Compart.Achizitii Publice- ec.Marcu Mihaela Compart.Achizitii Publice
Membrii supleanti - ec. Munteanu DanaServ.Aprovizionare-ec.Muresan Fiorela Serv.Aprovizionare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006conf.formular 2 din sectiunea IV
Prezentare documente prin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente privind impozitele si taxele in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Declaratie privind calitatea de participare la proceduraDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulteobiectul de activitate care trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN, al operatorului economic .Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare fisa de Informatii generale conform Formularul 5din Sectiunea IV- care sa contina media cifrei de afaceri globale intr ?o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii. 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniMostre; o bucata din fiecare produs ofertatDeclaratia de conformitate produs pentru confirmare marcajului CE
Referatde expertiza tehnicaemis deInstitute de Igiena si Sanatate Publica acreditate5.Autorizatie conform Hotararii Guvernului nr.956/2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide, cu modificarile si completarile ulterioare,
Prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificare sistemului integrat de urmarire a calitatii (SREN ISO 9001 sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare de produse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 aniMostre; o bucata din fiecare produs ofertatDeclaratia de conformitate produs pentru confirmare marcajului CEReferatde expertiza tehnicaemis deInstitute de Igiena si Sanatate Publica acreditate5.Autorizatie conform Hotararii Guvernului nr.956/2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide, cu modificarile si completarile ulterioare, Prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificare sistemului integrat de urmarire a calitatii (SREN ISO 9001 sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare de produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
324/25.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se depun 2 sau mai multe oferte care sa prezinte acelasi"cel mai scazut pret"comisia de evaluare va solicita ca si clarificare prin intermediul SEAP incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Reluarea competitiei se va face online pe SEAP, respectand prevederile art.149-150 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34/2006, 10 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Resita- Compartiment Juridic
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320162, Romania, Tel. +40 2557830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer