Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie dispozitive medicale si aparatura de laborator necesare dotarii cu echipamente CD a centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare


Anunt de participare numarul 130290/15.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020125, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN GHEORGHE, Tel. 021.317.47.85, Email:  [email protected], Fax:  021.316.55.12, Adresa internet (URL):  http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dispozitive medicale si aparatura de laborator necesare dotarii cu echipamente CD a centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Colentina, Sos Stefan cel Mare, nr.19-21, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie dispozitive medicale si aparatura de laborator necesare dotarii cu echipamente CD a centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare(CDPC) ? PACHET III - 10 loturi, conform anexa B -Informatii privind loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
dispozitive medicale si aparatura de laborator conform anexa B -Informatii privind loturi
Valoarea estimata fara TVA: 5, 318, 465RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in functie de lotul ofertat in cuantumul prevazut in anexa B.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si buget de stat: proiectul"Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare"; plata prin trezorerie cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia priviind eligibilitatea
Declaratie priviind nencadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare
Declaratie priviind nencadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare
Certif.de atestare fiscala(original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul)care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat si respectiv impozitele si taxele catre bugetul local
Certif.constatator emis de ONRC(original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul)din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.181 lit.a si d din OUG 34/2006
Declaratie priviind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilant contabil inregistrat si vizat la Adm.Financiara pe anii 2008-2009-2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) a cifrei de afaceri sa fie: - Lot 6a Microscoape: minim 880.000lei ( sau echivalentul a 200.000 euro);
- Lot 6b Microscop electronic: minim 1 milion lei (sau echivalentul a 250.000 euro)- Lot 7 Pregatire probe: minim 1, 5 milioane lei (sau echivalentul a 360.000euro);
- Lot 13a Electromiograf: minim 70.000 lei (sau echivalentul a 16.000euro)- Lot 13b Electroencefalograf: minim 65.000 lei (sau echivalentul a 15.000 euro)- Lot 13c Stimulator magnetic transcranian: minim 180.000 lei (sau echivalentul a 42.000 euro)- Lot 14 Statie ELISA: min. 265.000 lei (sau echivalentul a 62.000euro)- Lot 15a Biologie moleculara: min. 1 milion lei (sau echivalentul a 250.000euro);
- Lot 15b Plasmafereza: minim 110.000 lei (sau echivalentul a 26.000 euro)- Lot 16 module statie Quark: min. 80.000 lei (sau echivalentul a 19.000euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priviind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Certif.de participare la licitatie cu oferta independenta conf.prev.Ordin ANRMAP nr.314/2010
Certif.SR EN ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor emis de un organism de certificare notificat, sau sa faca cel putin dovada initierii procedurii de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi efectuat in ultimii 3(trei)ani livrarii de produse de natura si valoare similara lotului pt.care depune oferta in cadrul prezentei proceduri, prin maxim 3(trei)contracte de furnizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda- 1 zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S42-068370 din 02.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2011 10:30
Locul: Spitalul Clinic Colentina , Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, Bucuresti- Ambulator de Specialitate et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect"Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare-CDPC"finantat prin POS CCE, Axa prioritara 2 - Cresterea competitivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, domeniul de interventie 2.2-Investitii in infrastructura CDI-Operatiunea 2.2.1- Dezvoltarea infrastructuii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal- art.256²din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos.Stefan cel MAre nr. 19-21 Sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020125, Romania, Tel. 0213180666, Email:  [email protected], Fax:  0213165512, Adresa internet (URL):  www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2011 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer