Licitatie Publica - ACHIZITIE DIVERSE ALIMENTE
Anunt de participare numarul 102531/23.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE POIANA MARE
Adresa postala: STR. GARII, NR. 40, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Punct(e) de contact: ILIE PURCARIN, Tel. 0251 235310, Email: [email protected], Fax: 0251 235063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DIVERSE ALIMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie diverse alimente de origine animala si vegetala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 452, 986RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie a contractelor =5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la CJas Dolj ; plata cu OP prin trezoreria Calafat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (formular 1 din doc. de atribuire, sau cazier judicia, certificat echivalent)
- declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006(formular 2 din doc. de atrib.)
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale- certificat de inregistrare emis de ORC ;certificat constatator emis de ORC; autorizatie de functionare;autorizatie de livrare produse alimentare; autorizatie din care sa rezulte ca ofertantul poate efectua comert cu ridicata ;declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul poate efectua transportul produselor cu cel putin un mijloc de transport specializat , autorizat sanitar; angajament scris privind livrarea produselor in termen de max. 2 zile de la primirea comenzii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (formular 3 din doc.de atrib.)
- ultimul bilant contabil vizat de organele fiscale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de calitate valabi pentru fiecare produs ofertat ; certificate sanitar veterinare pentru carne si produse lactate; certificat de conformitate pentru fiecare produs; autorizarea emisa de producator pentru comercializarea produselor ofertate; certificarea sistemului de management al calitatii (ISO); recomandari din partea a minim 2 beneficiari ; experienta similara ; lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, com. Poiana Mare , jud. Dolj , str. Garii , nr.40
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia Contencios Administrativ si Fiscal , pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: str. B-dul Nicolae Titulescu , nr.14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0351415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleus , nr.16, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul Spitalului de Psihiatrie Poiana Mare - oficiul juridic
Adresa postala: str.Garii , nr.40, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Tel. 0251235310, Email: [email protected], Fax: 0251235063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 08:45