Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 129813/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala:  STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  GEORGIANA PREDA, Tel. 0217457004, Email:  [email protected], Fax:  0217457004, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CENTRELE, CRESELE SI CAMINELE DGASPC SECTOR 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 360, 724.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR IN BAZA COMENZILOR EMISE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM SPECIFICATIILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SPECIFICATIILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 360, 724.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA FARA TVA - 27.214, 49 RON SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT INCHEIAT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ELIGIBILITATEA, DECLARATIA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE, CERTIF DE ATESTARE FISCALA; CERTIFICAT CONSTATATOR; CERTIFICAT DE INREGISTRARE; DECLAR PE PROPRIE RASP PRIV NEINCADRAREA IN PREVED ART 181; DECLARATIE CU PERSONALUL ANGAJAT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE - VALOAREA CIFREI DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3 ANI - MIN 250.000 RON, BILANTUL SI BALANTA CONTABILA LA 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLAR PRIV LISTA PRINCIP LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI; DECLAR DE CONFORMITATE, RECOMANDARE SI MOSTRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2011 10:00
Locul: SEDIUL DGASPC SECTOR 6 DIN STR CERNISOARA NR 38-40 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OPERATORILOR ECONOMIC IMPUTERNICITI - COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 5 BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213191674, Fax:  0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURUDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala:  STR CERNISOARA NR 38-40 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0217457007, Fax:  0217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer