Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie diverse produse alimentare


Anunt de participare numarul 139758/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel. +40 217457004, Email: [email protected], Fax: +40 217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele de plasament, centrele de zi, caminele de batrani, cresele din subordinea DGASPC Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 558, 189.44RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar ca urmare a comenzilor emise.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie diverse produse alimentare pentru centrele de plasament, centrele de zi, caminele de batrani, cresele din subordinea DGASPC Sector 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime ?i maxime estimate ale acordului cadru: NR. CRT. PRODUSE CANTITATI MINIME CANTITATI MAXIME
1 Bicarbonat - 0, 050 kg 1 900
2 Biscuiti (2buc/pachet ? 0, 030 kg) 1 56.400
3 Biscuiti - 0, 100 kg 1 79.920
4 Bomboane jeleuri fructe - 0, 075 kg 1 3.600
5 Bomboane - 0, 080 kg 1 3.600
6 Bors instant - 0, 070 kg 1 11.340
7 Cacao - 0, 100 kg 1 3.252
8 Castraveti in otet - 0, 720 kg 1 7.104
9 Ceai - 20 pliculete/cutie 1 10.620
10 Cereale 4-14 ani - 0, 500 kg 1 1.920
11 Cereale 1 an - 4 ani - 0, 750 kg 1 5.280
12 Ciocolata - 0, 100 kg1 3.600
13 Compot - 0, 720 Kg1 8.532
14 Compot ananas ? 0, 560 kg 1 11.124
15 Concentrat supa - 0, 100 kg 1 15.720
16 Crema ciocolata - 0, 400 kg 1 2.208
17 Drojdie uscata - 0, 010 Kg1 6.120
18 Esenta rom - 25 gr 1 18.240
19 Faina - kg1 8.280
20 Fasole verde - 720 ml 1 13.248
21 Fidea (paste fainoase) - 0, 400 kg 1 4.080
22 Foi de dafin - 0, 015 kg 1 3.660
23 Fulgi de cartofi - 0, 100 kg 1 600
24 Gem (diferite sortimente)- 0, 340 Kg1 6.276
25 Ghiveci- 720 ml1 2.664
26 Gogosari in otet - 0, 720 Kg1 8.064
27 Gris - 0, 500 Kg1 5.520
28 Grisine - 0, 070 kg 1 28.800
29 Helas- 200 ml 1 120
30 Linte rosie - 0, 500 kg 1 240
31 Linte verde - 0, 500 kg 1 240
32 Macaroane - 0, 400 kg 1 3.000
33 Malai/Kg1 4.356
34 Masline/Kg1 900
35 Mazare ? 720 ml1 12.264
36 Miere - 0, 500 Kg1 2.460
37 Mini prajitura - 0, 025 kg 1 84.720
38 Musli cu fructe si diverse cereale - 0, 250 kg 1 1.800
39 Mustar ? 0, 280 Kg1 1.236
40 Napolitane - 0, 050 Kg1 62.400
41 Nuca de cocos - 0, 100 kg 1 1.860
42 Nuci(miez) - 0, 500 kg 1 2.124
43 Orez/Kg1 5.400
44 O?et ? litru 1 1.164
45 Pasta de tomate- 0, 720 Kg 1 10.212
46 Piper - 0, 015 Kg1 2.460
47 Porumb ? 0, 340 kg 1 1.200
48 Praf de copt - 0, 010 Kg1 14.280
49 Rahat - 0, 400 Kg1 3.240
50 Rosii in bulion - 0, 720 Kg 1 14.280
51 Sare/Kg1 2.004
52 Scor?i?oara ? 0, 020 kg 1 2.640
53 Spaghete - 0, 400 Kg1 8.736
54 Spanac -0, 720 ml 1 8.760
55 Stafide - 0, 500 Kg1 1.044
56 Suc natural de fructe - 200ml 1 3.600
57 Ulei/litru1 10.584
58 Zahar vanilat- 0, 008 Kg1 23.880
59 Zahar/Kg1 12.960
60 Zahar pudra - 0, 500 kg 1 2.700
61 Zarzavat ciorba - 720 ml 1 6.768Estimarea cantita?ilor minime ?i maxime care ar putea face obiectul unui contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite : NR. CRT. PRODUSE CANTITATI MINIME CANTITATI MAXIME
1 Bicarbonat - 0, 050 kg 1 75
2 Biscuiti (2buc/pachet ? 0, 030 kg) 1 4700
3 Biscuiti - 0, 100 kg 1 6660
4 Bomboane jeleuri fructe - 0, 075 kg 1 300
5 Bomboane - 0, 080 kg 1 300
6 Bors instant - 0, 070 kg 1 945
7 Cacao - 0, 100 kg 1 271
8 Castraveti in otet - 0, 720 kg 1 592
9 Ceai - 20 pliculete/cutie 1 885
10 Cereale 4-14 ani - 0, 500 kg 1 160
11 Cereale 1 an - 4 ani - 0, 750 kg 1 440
12 Ciocolata - 0, 100 kg1 300
13 Compot - 0, 720 Kg1 711
14 Compot ananas ? 0, 560 kg 1 927
15 Concentrat supa - 0, 100 kg 1 1310
16 Crema ciocolata - 0, 400 kg 1 184
17 Drojdie uscata - 0, 010 Kg1 510
18 Esenta rom - 25 gr 1 1520
19 Faina - kg1 690
20 Fasole verde - 720 ml 1 1104
21 Fidea (paste fainoase) - 0, 400 kg 1 340
22 Foi de dafin - 0, 015 kg 1 305
23 Fulgi de cartofi - 0, 100 kg 1 50
24 Gem (diferite sortimente)- 0, 340 Kg1 523
25 Ghiveci- 720 ml1 222
26 Gogosari in otet - 0, 720 Kg1 672
27 Gris - 0, 500 Kg1 460
28 Grisine - 0, 070 kg 1 2400
29 Helas- 200 ml 1 10
30 Linte rosie - 0, 500 kg 1 20
31 Linte verde - 0, 500 kg 1 20
32 Macaroane - 0, 400 kg 1 250
33 Malai/Kg1 363
34 Masline/Kg1 75
35 Mazare ? 720 ml1 1022
36 Miere - 0, 500 Kg1 205
37 Mini prajitura - 0, 025 kg 1 7060
38 Musli cu fructe si diverse cereale - 0, 250 kg 1 150
39 Mustar ? 0, 280 Kg1 103
40 Napolitane - 0, 050 Kg1 5200
41 Nuca de cocos - 0, 100 kg 1 155
42 Nuci(miez) - 0, 500 kg 1 177
43 Orez/Kg1 450
44 O?et ? litru 1 97
45 Pasta de tomate- 0, 720 Kg 1 851
46 Piper - 0, 015 Kg1 205
47 Porumb ? 0, 340 kg 1 100
48 Praf de copt - 0, 010 Kg1 1190
49 Rahat - 0, 400 Kg1 270
50 Rosii in bulion - 0, 720 Kg 1 1190
51 Sare/Kg1 167
52 Scor?i?oara ? 0, 020 kg 1 220
53 Spaghete - 0, 400 Kg1 728
54 Spanac -0, 720 ml 1 730
55 Stafide - 0, 500 Kg1 87
56 Suc natural de fructe - 200ml 1 300
57 Ulei/litru1 882
58 Zahar vanilat- 0, 008 Kg1 1990
59 Zahar/Kg1 1080
60 Zahar pudra - 0, 500 kg 1 225
61 Zarzavat ciorba - 720 ml 1 564
Valoarea maxima a acordului cadru = 1.558.189, 44 lei
Valoarea minima a acordului cadru = 244, 57 lei
Valoarea maxima a contractului subsecvent = 129.849, 12 lei
Valoarea minima a contractului subsecvent = 244, 57 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 558, 189.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 278-1, lit b din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, cui 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 31.163, 78 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE PRIV ELIGIBILITATEA. DECLAR PRIV CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIF FISCAL PRIV IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE IN CAZUL PERS JURIDICE - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. CERTIF DE ATESTARE FISCALA - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.DECLAR PE PROPRIA RASP PRIV NEINCADRAREA IN SIT PREVAZUTE LA ART 180 SI 181 IN CF CU PREVED OUG 34/2006 - VA FI COMPLETATA SI DE CATRE SUSTINATORI. CERTIF DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA CF ORD 314/2010. DECLAR PE PROPRIE RASPUNDERE PRIV NEINCADRAREA IN ART 691 ESTE SOLICITATA PT TOTI OFERTANTII, CANDIDATII, OFERTANTII ASOCIATI, SUBCONTRACTANTII, TERTII SUSTINATORI. PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT URMATOARELE: MARIUS LACATUS - DIRECTOR GENERAL; GABRIELA SCHMUTZER ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT; GEORGIANA PREDA ? SEF SERVICIU ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE. DIRECTORUL GENERAL ESTE SINGURUL CARE APROBA SI SEMNEAZA BUGETUL PENTRU ACHIZITIILE ORGANIZATE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? completare formular F2 in original Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 259.000 Ron ? Formular 3, conform prevederilor art. 9, lit b din HG 925/2006. Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Bilant contabil la 30.06.2012 vizat si inregistrat de organele competente - avand in vedere ca bilantul contabil la 30.06.2012 nu este obligatoriu pentru tori operatorii economici, se accepta bilant contabil la 31.12.2011 sau orice alte documente echivalente din care sa rezulte indeplinirea cerintei privind media cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic are obligatia de a prezenta 61 mostre in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei, ca dovada a respectarii standardelor UE.
OPERATORUL ECONOMIC ARE OBLIGATIA SA COMPLETEZE UN FORMULAR CU PERSONAL ANGAJAT DE CARE DISPUNE, IAR IN CAZUL PRODUCATORULUI UN FORMULAR CU PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE SI CV-URILE AFERENTE ACESTORA
DECLARATIE PE PROPRIA PASPUNDERE PRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII TREI ANI
EXPERIENTA SIMILARA - OPERATORUL ECONOMIC ARE OBLIGATIA SA COMPLETEZE FORMULARUL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 10:00
Locul: Str. Cernisoara, nr. 38-40, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI - COPIE CARTE IDENTITATESI IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR. IN CAZUL IN CARE SE CONSTATA CA OFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC AU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA REOFERTAREA IN PLIC INCHIS IN VEDEREA DEPARTAJARII OFERTELOR. CALENDARUL ESTIMATIV DE APLICARE AL PROCEDURII: AVAND IN VEDERE COMPLEXITATEA PROCEDURII ESTIMAM PERIOADA DE EVALUARE A OFERTELOR DE 20 DE ZILE SI ATRIBUIREA ACORDULUI CADRU DE 31 DE ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. TERMENELE POT FI PRELUNGITE IN CF CU PREVEDERILE ART. 200 ALIN 2 DIN OUG 34/2006. CALENDARUL ESTIMATIV DE ATRIBUIRE AL CONTRACTELOR SUBSECVENTE: AVAND IN VEDERE NATURA OBIECTULUI PROCEDURII IN SPETA, SI ANUME ACHIZITIE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE, ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE VA FACE LUNAR.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cernisoara, nr. 38-40, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 217457004, Fax: +40 217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer