Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie diverse produse alimentare


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.216.569 RON

Castigatorul Licitatiei: SC INL BRAND SRL
Anunt de atribuire numarul 139758/29.03.2013
Informatii anunt de participare asociat 135022
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel. +40 217457004, Email: [email protected], Fax: +40 217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele de plasament, centrele de zi, caminele de batrani, cresele din subordinea DGASPC Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie diverse produse alimentare pentru centrele de plasament, centrele de zi, caminele de batrani, cresele din subordinea DGASPC Sector 6
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 216, 569RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S204-335605din18.10.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 24439 Denumirea: ACHIZITIE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
V.1) Data atribuirii contractului 27.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC INL BRAND SRL
Adresa postala: STR HENRI COANDA SRL, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 212302957
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1558189.44 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1216569.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR. IN CAZUL IN CARE SE CONSTATA CA OFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC AU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA REOFERTAREA IN PLIC INCHIS IN VEDEREA DEPARTAJARII OFERTELOR. CALENDARUL ESTIMATIV DE APLICARE AL PROCEDURII: AVAND IN VEDERE COMPLEXITATEA PROCEDURII ESTIMAM PERIOADA DE EVALUARE A OFERTELOR DE 20 DE ZILE SI ATRIBUIREA ACORDULUI CADRU DE 31 DE ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. TERMENELE POT FI PRELUNGITE IN CF CU PREVEDERILE ART. 200 ALIN 2 DIN OUG 34/2006. CALENDARUL ESTIMATIV DE ATRIBUIRE AL CONTRACTELOR SUBSECVENTE: AVAND IN VEDERE NATURA OBIECTULUI PROCEDURII IN SPETA, SI ANUME ACHIZITIE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE, ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE VA FACE LUNAR.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cernisoara, nr. 38-40, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 217457004, Fax: +40 217457004
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer