Licitatie Publica - Achizitie diverse produse alimentare
Anunt de participare numarul 148622/20.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Adresa postala: str. LIBERTATII NR.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA APOSTOLESCU, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA, STR.LIBERTATII;NR.1;
SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI PSIHIATRIE-BALACI.
Cod NUTS RO317-Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 809, 951 si 1, 619, 057RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui semestrialin functie de fondurile bugetare alocate sau functie de necesitatile autoritatii contractantecu obligatia de a mentine pretulul pe toata perioada de derulare a contractului.Cantitatile estimatepentru fiecare contract subsecvent sunt mentionate in Caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie diverseproduse alimentare defalcate pe 8 loturi, detaliate in Fisa de date ? Anexa B privind loturilesi inCaietul de sarcini, inclusiv serviciile de transport a acestora la locurile de livrare solicitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime/maxime precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat pentru fiecare lot in cuprinsul Caietului de sarcini si inFisa de date ?Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 809, 951 si 1, 619, 057RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asiguratedeCasa de Asigurari de Sanatate Judeteana.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentarea Formularului 2completat;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiumea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neancadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.
Toate documentele se vor atasa scanat in format .pd.f.
Cerinta nr.2.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea formularului nr.3completat.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiumea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neancadrarea in art.181 din OUG 34/2006 se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentru tertul sustinator se va depune documentul doar pentru literele a, c1 si d din OUG 34/2006.
Toate documentele se vor atasa scanat in format .pd.f.
Pentru persoanele fizice romane:
Cerinta 3Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,copie conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere aofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere cnf. Art.11 alin. (4) din HG925/2006.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 4
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu mentiunea , ,copie conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere cnf. Art.11 alin. (4) din HG925/2006.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Cerinta nr.5
Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 4 cu personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: Manager ? Dr.Filip Valentin; Director Financiar Contabil: Ec.Melintescu Valentina; Director Medical- Dr. Zahiu Ioana Georgica; Consilier Juridic: Plopeanu Ramona Magdalena-Coralia; Director Ingrijiri medicale-As.Pisica Elena.
Membrii Consiliului de Administratie: Ec.Stuparu Floarea, Ing.Magheru Liliana, ,Ec.Ancu Florentina, Dr.Zana Sorina Mihaela, Nicolae Mariana.Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiumea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neancadrarea in art.69 lit.a) din OUG 34/2006 se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.
Toate documentele se vor atasa scanat in format .pd.f.
Cerinta nr.6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indepndenta.Se solicita prezentarea Formularului nr. 5 completat.
Certificat constatator emis de O.N.R.C.
- pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.a) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Cerinta nr. 2
Autorizatie sanitar veterinara de functionare, cnf.Ordonantei 103/23.12.2008, eliberata de Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor de pe raza de activitate a ofertantului.
Documentul in original sau copie conf.cu originalulIn cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Bilantul contabil la 31.12.2012
Cerinta nr.2Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani precizate valoric si cantitativ
Cerinta nr.2
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ptr.indeplinirea corespunzatoare acontractului.
Cerinta nr.3
Autorizatie sanitar-veterinara pentrumijloacele de transport alimente perisabile si ambalate emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre
Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru
SigurantaAlimentelor- copie a originalului semnata si stampilata cu
mentiunea conform cu originalul.
.Standard privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management
al Sigurantei Alimentului, HACCP 22000 sau echivalent pentru operatorul ec
participant la procedura
Asigurarea calitatii. Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si
mentinerea unui sistem de calitate pentru operatorul ec participant la procedura.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP. Pentru ofertantii clasati pe locul doi si trei care au ofertele egale , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP. Astfel, ofertele aflate la egalitate pe locul 2 pot fi imbunatatite decat pana la nivelul ofertei operatorului clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 1 si ofertele aflate la egalitate pe locul 3 pot fi imbunatatite decat pana la nivelul ofertei operatorului clasat pe locul anterior, respectiv locul 2. Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: STR.LIBERTATII, NR.1, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140009, Romania, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2013 13:25