Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie diverse produse alimentare


Anunt de participare numarul 148622/20.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Adresa postala: str. LIBERTATII NR.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA APOSTOLESCU, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA, STR.LIBERTATII;NR.1;
SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI PSIHIATRIE-BALACI.
Cod NUTS RO317-Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 809, 951 si 1, 619, 057RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui semestrialin functie de fondurile bugetare alocate sau functie de necesitatile autoritatii contractantecu obligatia de a mentine pretulul pe toata perioada de derulare a contractului.Cantitatile estimatepentru fiecare contract subsecvent sunt mentionate in Caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie diverseproduse alimentare defalcate pe 8 loturi, detaliate in Fisa de date ? Anexa B privind loturilesi inCaietul de sarcini, inclusiv serviciile de transport a acestora la locurile de livrare solicitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime/maxime precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat pentru fiecare lot in cuprinsul Caietului de sarcini si inFisa de date ?Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 809, 951 si 1, 619, 057RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 1.99% din valoarea maxima a acordului cadru fara TVA estimata pentru fiecare lot. Cuantumul garantiei de participare este de 32219.23 Lei pentru toate loturile, iar cuantumul aferent loturilor este prevazut in Caietul de sarcini si inAnexa B .Modul de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 1) , de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, virament in contul: RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandriasau plata cu chitanta prin casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei se va depune scanat in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Str. Libertatii, Nr.1, Biroul Achizitii Publice, pana la data limita de depunere a ofertei. Pe plic se ve mentiona , ,Garantie de participare pentru procedura de achizitie ALIMENTE?? Valabilitatea garantiei de participare este cel putinegala cu termenul de valabilitate al ofertei .Echivalenta pentru o garantie de participare constituitain alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Pentru I.M.M ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe proprie raspundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. In cazul contestatiilor, se va retine contestatorului pentru fiecare lot caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C suma calculata conf.prevederilor Art.278^1 din OUG nr.34/2006; prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteiava atrage dupa sine respingerea ofertei conform Art.33-3 din H.G 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent si se constituie conform art.90 alin.1-3 din HG 925/2006. In situatia I.M.M ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe proprie raspundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asiguratedeCasa de Asigurari de Sanatate Judeteana.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentarea Formularului 2completat;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiumea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neancadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.
Toate documentele se vor atasa scanat in format .pd.f.
Cerinta nr.2.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea formularului nr.3completat.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiumea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neancadrarea in art.181 din OUG 34/2006 se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentru tertul sustinator se va depune documentul doar pentru literele a, c1 si d din OUG 34/2006.
Toate documentele se vor atasa scanat in format .pd.f.
Pentru persoanele fizice romane:
Cerinta 3Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,copie conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere aofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere cnf. Art.11 alin. (4) din HG925/2006.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 4
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu mentiunea , ,copie conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere cnf. Art.11 alin. (4) din HG925/2006.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Cerinta nr.5
Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 4 cu personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: Manager ? Dr.Filip Valentin; Director Financiar Contabil: Ec.Melintescu Valentina; Director Medical- Dr. Zahiu Ioana Georgica; Consilier Juridic: Plopeanu Ramona Magdalena-Coralia; Director Ingrijiri medicale-As.Pisica Elena.
Membrii Consiliului de Administratie: Ec.Stuparu Floarea, Ing.Magheru Liliana, ,Ec.Ancu Florentina, Dr.Zana Sorina Mihaela, Nicolae Mariana.Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiumea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neancadrarea in art.69 lit.a) din OUG 34/2006 se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.
Toate documentele se vor atasa scanat in format .pd.f.
Cerinta nr.6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indepndenta.Se solicita prezentarea Formularului nr. 5 completat.
Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiunea Documente calificare. In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de O.N.R.C.
- pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.a) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare .
Cerinta nr. 2
Autorizatie sanitar veterinara de functionare, cnf.Ordonantei 103/23.12.2008, eliberata de Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor de pe raza de activitate a ofertantului.
Documentul in original sau copie conf.cu originalulIn cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Bilantul contabil la 31.12.2012
Cerinta nr.2Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabilla 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente conform cu originlul care se va atasa scanat in format pdf.NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , sit.ec. si finance.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Documentul scanatva fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificareModalitatea de indeplinire: 1. Completarea Formularului 6 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri globala.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiunea Documente de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani precizate valoric si cantitativ
Cerinta nr.2
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ptr.indeplinirea corespunzatoare acontractului.
Cerinta nr.3
Autorizatie sanitar-veterinara pentrumijloacele de transport alimente perisabile si ambalate emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre
Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru
SigurantaAlimentelor- copie a originalului semnata si stampilata cu
mentiunea conform cu originalul.
.Standard privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management
al Sigurantei Alimentului, HACCP 22000 sau echivalent pentru operatorul ec
participant la procedura
Asigurarea calitatii. Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si
mentinerea unui sistem de calitate pentru operatorul ec participant la procedura.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modaliatatea de indeplinire : -Se solicita prezentareaformularuluinr.7 completatDocumentul scanat va fi depus in SEAP la sectiunea Documente de calificare- Se solicita prezentareaformularuluinr.8 completat-Documentul in original sau copie conform cu originalul, eliberat de Autoirtatea de Sanatate Publica Judeteana si directia Sanitar Veterinara pentru fiecare mijloc de transportSe vor prezenta documente care sa ateste detinerea proprietatii / inchirierii/ punerii la dispozitie de mijloace de transport.Se vor accepta si documente care sa faca dovada punerii la dispozitie (angajament de puenere la dispozitie)Documentelescanate vor fi depuse in SEAP la sectiunea Documente calificare. In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat)Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? a certificatului HACCP 22000 echivalent sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de managemen al Sigurantei Alimentului.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se va face de catre toti membriiasocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? a certificatului ISO 9001:2008 , in domeniul corespunzator obiectului licitat sau orice alte documente care saconfirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru operatorul ec participant la procedura.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se vaface de catre toti membrii asocierii, pentru partea din contract pecare o realizeaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP. Pentru ofertantii clasati pe locul doi si trei care au ofertele egale , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP. Astfel, ofertele aflate la egalitate pe locul 2 pot fi imbunatatite decat pana la nivelul ofertei operatorului clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 1 si ofertele aflate la egalitate pe locul 3 pot fi imbunatatite decat pana la nivelul ofertei operatorului clasat pe locul anterior, respectiv locul 2. Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: STR.LIBERTATII, NR.1, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140009, Romania, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer