Licitatie Publica - Achizitie diverse produse alimentare
Anunt de participare numarul 92047/10.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA, NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061019, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel.0217457004, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face conform notelor de comanda catre centrele de plasament, creselor si caminele D.G.A.S.P.C. Sector 6, enuntate in caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 813, 319.88RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea centrelor de plasament, creselor si a caminelor de batrani cu diverse produse alimentare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie diverse produse alimentare pentru copii si persoanele adulte din centrele de plasament, cresele si caminele de batrani din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 6
Valoarea estimata fara TVA: 1, 813, 319.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de particip de 2% din val estim a fiec lot: I-11.296, 44Ron, II-8.574, 49Ron, III-1.515, 02Ron, IV-13.740, 36Ron, V-1.140, 07Ron si 10% gar buna exec din val fiec contr subsecv inch in baza ac cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat: a.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;b.Certificat de atestare fiscala;3.Declaratie completata pe proprie rsspundere privind art. 181;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale cu privire la valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, pe loturi, astfel: I- 47.068, 50 RON, II- 35.727, 08 RON, III- 6.312, 61 RON, IV- 57.251, 50 RON, V- 4.750, 30 RON.
2. Bilantul si balanta contabila la 30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; 2.Declaratie de conformitate pentru toate produsele ce fac obiectul achizitiei;3.Autorizatia de dealer de la producator sau distribuitor pentru toate produsele ce fac obiectul achizitiei;4.Recomandari - minim 3 in original;
5.Autorizatie de transport;6.Formular cu personalul angajat, iar in cazul producatorului personalul tehnic de specialitate si CV-urile aferente;7.Mostre pt. toate produsele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2010 10:30
Locul: Sediul D.G.A.S.P.C. Sector 6 din Str. Cernisoara nr. 38-40, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici (copie carte de identitate si imputernicire)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.16.74, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cernisoara, nr. 38-40, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061019, Romania, Tel.0217457004, Email: [email protected], Fax: 0217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2009 10:51