Licitatie Publica - Achizitie dotari de specialitate in cadrul proiectului- REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
Anunt de participare numarul 135021/27.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BALS
Adresa postala: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Localitatea: Bals, Cod postal: 235100, Romania, Punct(e) de contact: PERPELEA GEANINA, Tel. +40 249450145, Email: [email protected], Fax: +40 249450145, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dotari de specialitate in cadrul proiectului- REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSILIUL LOCAL BALS
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie dotari de specialitate in cadrul proiectului- REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
37535200-9-Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BANCI ODIHNA-250BUC
COSURI GUNOI -175 BUC
SOCLURI STATUI -15 BUC
PERGOLE DE LEMN -15 BUC
ANSAMBLU MULTIJOC -8 BUC
BALANSOAR ELEFANT-4 BUC
BALANSOAR DUBLU ELEFANT -4 BUC
BALANSOAR DUBLU RATUSCA -5 BUC
PUNCT ECOLOGIC COLECTARE GUNOI MENAJER-15 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 931, 878RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare: lot1-6.044 lei, lot 2-1.059, 72 lei;lot 3-11.533, 84 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin POR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, 181, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la derularea procedurii:
-Smarandache Cornelia-viceprimar-Stoian Ion-ref spec IDLAP
-Butaru Daniel-insp.spec IDLAP
-Dinu Constantin-secretar
-Perpelea Domnica Geanina-sef birou Initiativa , Dezvoltare Locala si Achizitii Publice
-Nica Teodora-inspector princ. Initiativa , Dezvoltare Locala si Achizitii Publice
-Anastasie Cornel ?insp.spec UrbanismCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul local si bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele emise de organele competente se pot depune in original, sau copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Certificat cazier judiciar Prezentare in original/copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte urmatoarele:
- obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;
- sediul actual al societatii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Nota: Inainte de comunicarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea certificatului constatator emis ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2010, 30.06.2011
in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Informatii generale cifra de afaceri-cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1.900.000 lei.-se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experientasimilara-se va prezenta experienta similara in ultimii 3 ani- se va prezenta lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica prin prezentarea a minim un contract maxim trei contracte de furnizare produsesimilare celor solicitate in prezenta proceduradin ultimii 3 ani
In vederea indeplinirii experientei similare, ofertantul va prezenta urmatoarele informatii si documente: Pentru fiecare contract mentionat in formular se vor atasa documente suport: copii dupa parti relevante din contracte sau orice documente justificative care pot dovedi experienta similara, recomandari / certificate constatatoare, care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului
- tipul produselor- perioada in care s-a realizat contractul
- valoarea contractului
Prezentarea certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2012 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL BALS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?Sub-domeniul ?Centre urbane?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Localitatea: BALS, Cod postal: 235100, Romania, Tel. +40 249450145, Fax: +40 249450140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 11:03