Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DOTARI MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL LANUL GARII, MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 139226/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii publice, Tel. +40 234317132, In atentia: ing. Camelia Paval, responsabil procedura ing. Pietraru Mariana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 234312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DOTARI MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL LANUL GARII, MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DOTARI MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL LANUL GARII, MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU, conform caietului de sarcini nr. 4318/24.08.2012 si fiselor tehnice anexate caietului de sarcini. Se va include in pretul ofertat transportul, incarcatul, descarcatul, protejarea pana la locul de depozitate, punerea pe pozitie, montajul produselor si asistenta tehnica constand in reparatii cu remedierea defectiunilor sau inlocuirea produsului in perioada de garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
34992200-9-Indicatoare rutiere (Rev.2)
39113600-3-Banci (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DOTARI MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL LANUL GARII, MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU:
- Complex de joaca cu topogan 4 turnulete (lemn) ? 2 buc;
- Complex de joaca cu topogan 2 turnulete (lemn) ? 1 buc;
- Complex de joaca cu topogan 1 turnulet (lemn) ? 1 buc;
- Balansoar pe arc din fibra de sticla cu 4 locuri ? 2 buc;
- Balansoar pe arc din fibra de sticla cu 3 locuri ? 2 buc;
- Balansoar pe arc din fibra de sticla cu 2 locuri ? 4 buc;
- Banca universala din lemn ? 49 buc;
- Cos de gunoi metalic ? 47 buc;
- Leagan din lemn cu 2 locuri ? 1 buc;
- Indicator din tabla sub forma circulara ? 20 buc;
- Indicator din tabla sub forma octogonala ? 12 buc;
- Indicator din tabla sub forma de triunghi si sageata ? 20 buc;
- Indicator din tabla sub forma dreptunghiulara si patrata ? 20 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 268, 862RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul - 5377 lei.2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - cont RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti. In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget de stat, fonduri nerambursabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta acordul de asociere conform formular 15 din sectiunea FORMULARE, in original.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3 din Sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original;2. Ofertantii/fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4.1 din sectiunea FORMULARE in original.3. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatele fiscale prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata.4. Ofertantii/fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului 5 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform formularului 6 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.6. Ofertantii/fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7 din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- primar ? Victor Laurentiu Neghina- secretar ? cons. jur. Daniel Spanu- director economic- ec. Neculai Gabureanu- dir. Ex. DAPJ - Cons. jur. Robert-Ionut Chiriac- ing. Paval Camelia - sef Birou Achizitii Publice- ing. Bordei Livia - director exectiv Directa de urbanism si amenajarea teritoriului, integrare Europeana si protectia mediului
- cons. jur. Laura Teodora Romedea - sef Biroul Juridic- ec. Ghiba Doina - sef serviciu contabilitate
Consilieri locali: - Agapi Mircea- Alexe Corina- Antohe Marica Loredana- Brinzaniuc Adrian- Bujor Dumitru Marcel- Cristea Dumitru- Ene Gheorghe- Florian Constantin- Gnatiuc Nicolae- Jitcovici Vicentiu Aurelian- Lazar Aurel- Lemnaru Emil- Martin Stefan- Oprea Danut- Sergentu Adrian- Stan Lucian- Sova Mihai- Tofan Ioan- Zarzu Octavian CiprianComisia de evaluare- ing. Pietraru Mariana- cons. jur. Chiriac Robert Ionut- ec. Bilbiie Ramona- ec. Ciurea Georgeta
- cons. Hulubei Cristian- ing. Mancas Alice
- ec. Dinu AdrianMembri de rezerva: - ing. Paval Camelia- cons Leustean Elena- ec. Toma Maria- ing. Costin Marie Christine- cons. jur. Romedea Laura Teodora- ing. Boras Mariana- sing. Podgurschi Elena 1. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine si romane vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice strainesi romanevor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala, sa fie in valoare de minim 200.000 lei fara TVA.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sauBCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: se va prezenta cel putin un contract de furnizare de produse similare ? Echipamente pentru terenuri de joaca, livrat/livrate in ultimii 3 ani, Se solicita: procesul verbal/procesele verbalede receptie, recomandare/recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a
contractului, din care sa reiasa furnizarea unortipuri de echipamente similare cu cele care fac obiectul achizitiei.
2.Informatii privind personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune.
Se vor anexa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc.
3.Lista cu persoanele responsabile si cu personalul implicat in realizarea contractului care va include si personalul de specialitate care va asigura interventiile in perioada de garantie a echipamentelor, respectiv a montajului acestora.Se solicita:
a.cel putin o persoana imputernicitade furnizor , care va asigura montajul echipamentelor de joacab.cel putin o persoana care sa certificecalitatea montajului si a echipamentelor de joaca.
c. cel putin unresponsabilcare va asigura interventiile in perioada de garantie a echipamentelor.
Pentru personalul solicitat la punctele a si b se solicita CV, contracte de colaborare(prestari servicii)/angajamente daca nu suntangajatii firmei si declaratii de disponibilitate pe perioada contractului;
Pentru personalul solicitat la punctul c se solicita fisa persoanei responsabile de interventiecare va cuprinde nume, prenume, calificarea, date de contact.
4. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea calitatii de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului.
5. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
6. Se solicita prezentarea de: fotografiisau schite ale urmatoarelor produse (se accepta fotografii/schite de produse similare sau identice cu cele care fac obiectul achizitiei): Dotari
- complex de joaca cu topogan 4 turnulete(lemn)
- complex de joaca cu topogan 2 turnulete ( lemn)
- complex joaca cu topogan 1 turnulet (lemn)
- balansoar pe arc din fibra de sticla cu 4 locuri- balansoar pe arc din fibra de sticlacu 3 locuri
- balansoar pe arc din fibra de sticlacu 2 locuri
- banca universala din lemn
- cos de gunoi metalic
- leagan de lemn cu 2 locuri
7.Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1 - Planuri integrate de dezvoltare urbana.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1. Singura modificare a continutului propunerii financiare care este permisa in oferta, este corectarea eventualelor erori aritmetice, conform art. 80 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Compararea valorilor ofertate se va face la pretul fara TVA.3. Daca vor fi doua sau mai multe oferte admisibile cu valori ofertate egale clasate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita reofertarea intr-un termen rezonabil stabilit. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediu SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.4. Pe parcursul evaluarii, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, in conformitate cu art. 35 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 5. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic ( acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Corespondenta se va realiza prin intermediul SEAP si pe fax.OFERTANTII VOR LUA TOATE MASURILE NECESARE PENTRU CA NUMERELE DE FAX DECLARATE IN FORMULARUL 8 SI CONTUL DE ACCES DE PE SEAP SA FIE FUNCTIONALE PE TOATA PERIOADA PROCEDURII DE ATRIBUIRE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 cu 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratiei Publice- Juridic - Biroul Juric al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Municipiul Onesti, Judetul Bacau, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. +40 234324243-522, Email: [email protected], Fax: +40 234313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer