Licitatie Publica - ACHIZITIE DOTARI PENTRU COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR
Anunt de participare numarul 138334/21.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 234317132, In atentia: ing. Camelia Paval, responsabil procedura ing. Pietraru Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DOTARI PENTRU COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul national Dimitrie Cantemir, Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DOTARI PENTRU COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR, conform caietelor de sarcini nr. 13776/11.07.2012 - lot 1, 13777/11.07.2012 - lot II, 13778/11.07.2012 - lot III. Se ca inculde in pretul ofertat transportul, inacarcatul descarcatul, depozitatul, montajul, instalarea, punerea lor pe pozitie si in functiune, reparatiile necesare in perioada de garantie din vina exclusiva a producatorului, sau daca este cazul de montaj, din vina ofertantului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DOTARI PENTRU COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR
LOTUL I ? ACHIZITIE SIMONTAJ MOBILIER SCOLAR PENTRU COLEGIUL NATIONAL ?DIMITRIE CANTEMIR?, MUNICIPIUL ONESTI: - banci - 150 buc;
- catedre - 16 buc;
- dulapuri - 56 buc;
- pupitre individuale - 210 buc;
- mese calculator - 32 buc;
- mese de lucru laborator - 16 buc;
- scaune tapitate - 630 buc;
- scaune pentru masa de lucru - 132 buc;
- table magnetice - 30 buc;
- table interactive cu videiproiector incorporat - 5 buc;
LOTUL II ? ACHIZITIE ECHIPAMENTE SCOLARE LABORARTOR FIZICA-CHIMIE PENTRU COLEGIUL NATIONAL ?DIMITRIE CANTEMIR?, MUNICIPIUL ONESTI:
- ampermetru pentru curent alternativ - 5 buc;
- flip chart - 2 buc;
- microscop - 30 buc;
- planse tematice geografie - 30 buc;
- plansa chimie - 1 buc;
- statie de amplificare - 2 seturi;
- statie de radioficare - 2 seturi;
- substante si ustensile de laborator - 1 buc;
- bec de gaz tip Bunsen - 8 buc;
LOTUL III ? ACHIZTIE APARATURA ELECTRONICA SI ELECTROCASNICA PENTRU COLEGIUL NATIONAL ?DIMITRIE CANTEMIR?, MUNICIPIUL ONESTI:
- aparat feliat electric - 1 buc;
- camera foto digitala - 5 buc;
- camera video digitala - 2 buc;
- casca cu microfon - 30 buc;
- casetofon - 5 buc;
- DVD player - 1 buc;
- fax - 2 buc;
- sistem audio - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 308, 817RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget de stat, fonduri nerambursabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- primar ? Victor Laurentiu Neghina
- secretar ? cons. jur. Daniel Spanu- director economic- ec. Neculai Gabureanu- dir. Ex. DAPJ - Cons. jur. Robert-Ionut Chiriac- ing. Paval Camelia - sef Birou Achizitii Publice- ing. Bordei Livia - director exectiv Directa de urbanism si amenajarea teritoriului, integrare Europeana si protectia mediului
- cons. jur. Laura Teodora Romedea - sef Biroul Juridic
Consilieri locali:
- Agapi Mircea
- Alexe Corina
- Antohe Marica Loredana
- Brinzaniuc Adrian
- Bujor Dumitru Marcel
- Cristea Dumitru
- Ene Gheorghe
- Florian Constantin
- Gnatiuc Nicolae
- Jitcovici Vicentiu Aurelian
- Lazar Aurel
- Lemnaru Emil
- Martin Stefan
- Oprea Danut
- Sergentu Adrian
- Stan Lucian
- Sova Mihai
- Tofan Ioan
- Zarzu Octavian Ciprian
Comisia de evaluare
- ing. Pietraru Mariana- cons. jur. Chiriac Robert Ionut
- ec. Bilbiie Ramona
- ec. Buzduga Floarea
- cons. Hulubei Cristian
- ing. Boras Mariana
- copns Podgurschi Elena
Membri de rezerva: - ing. Paval Camelia
- cons Leustean Elena- ec. Ciurea Georgeta
- ing. Costin Marie Christine- ing. Prohozescu Bogdan
- cons. jur. Luca Alice Cristina- ing. Mancas Alice- ing. Cojocaru Dana
Note :
1.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana.
2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor Candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 1. Pentru fiecare lotofertantii/fiecare membru al asocierii vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul fiecarui lot obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluareva solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.
Persoanele juridice /fizice straine si romane vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Pentru fiecare lot, se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent contractului, din ultimii 3 ani sau dupa caz, de la data infiintarii operatorului economic sau de la data de la care si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.
Pentru fiecare lot, se solicita cel putin o Recomandare din partea unui beneficiar, pentru furnizarea de produse similare.
Cerinta 2.2. Pentru fiecare lot: Se solicita informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune ofertantul.
Pentru Lotul I, ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un tamplar, sau similar, al carui angajament de participare a fost obtinut.
Documentul se va prezenta in original, semnat si stampilat.
Pentru Lotul II ? NU ESTE CAZUL
Pentru Lotul III- NU ESTE CAZUL
Cerinta 3.
Pentru fiecare lot, se solicita efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.
Cerinta 4.
Pentru fiecare lot se solicita Lista cu persoanele responsabile si cu personalul implicat in realizarea contractului care va include si personalul de specialitate care va asigura interventiile in perioada de garantie a echipamentelor, respectiv a montajului acestora. Se vor prezenta datele de identificare si datele de contact, CV-uri, diplome.
Cerinta 5.
Pentru fiecare lotse solicita o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
Cerinta 6.
Pentru fiecare lot, se solicita Certificate sau declaratii care sa ateste conformitatea fiecarui produs solicitat, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante CE emise de producator sau de orice alt organism abilitat.
Cerinta 7.
Pentru fiecare lot: se solicita prezentarea de: fotografii sau schite pe format A4 ale tuturorproduselor ofertate (conform cu cerintele minime alecaietului de sarcini si specificatiilor tehnice din centralizatorul dotarilor).
Cerinta 8.
Pentru fiecare lot se solicita Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 3.DMI 3, 4
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Pentru fiecare lot in parte: 1. Singura modificare a continutului propunerii financiare care este permisa in oferta, este corectarea eventualelor erori aritmetice. Erorile aritmetice se corecteaza conform art. 80 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Compararea valorilor ofertate se va face la pretul fara TVA.3. Daca in cadrul procedurii vor fi doua sau mai multe oferte admisibile cu valori ofertate egale clasate pe primul loc, atunci comisia de evaluare va solicita reofertarea intr-un termen rezonabil stabilit. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediu SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.4. Pe parcursul analizarii si verificarii documentelor prezentate de ofertanti, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, in conformitate cu art. 35 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic ( acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 cu 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completariel ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratiei Publice -Juridic - Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Municipiul Onesti, judetul Bacau, Localitatea: Municipiul Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. +40 234324243-522, Email: [email protected], Fax: +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2012 13:19