Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie dotari si echipamente IT in cadrul proiectului "Modernizare, reabilitare si dotare Scoala nr. 1 de Arte si Meserii, Alexandru Vlahuta, Gugesti??, satul Gugesti, comuna Gugesti, judetul Vrancea


Anunt de participare numarul 132898/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GUGESTI-VRANCEA
Adresa postala: strada Mihail Kogalniceanu, nr.71, Localitatea: Gugesti, Cod postal: 627155, Romania, Punct(e) de contact: strada Mihail Kogalniceanu, nr.71, comuna Gugesti, judetul Vrancea, Tel. +40 237250046, In atentia: VATRA VASILE - primar, Email: [email protected], Fax: +40 0237250182, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dotari si echipamente IT in cadrul proiectului "Modernizare, reabilitare si dotare Scoala nr. 1 de Arte si Meserii, Alexandru Vlahuta, Gugesti??, satul Gugesti, comuna Gugesti, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: satul Gugesti, comuna Gugesti, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de dotari pe loturi: Echip. IT ; Soft educational si mat. didactice pt. laboratoare scolare; Sticlarie si aparatura de laborator; Mobilier laborator; Echip. video si de sonorizare; Echipamente electrice si dotari PSI; Sistem de supraveghere si securitate; Dotari pentru sala de sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
33793000-5-Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
39162200-7-Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2)
39180000-7-Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depune oferte pentru intreaga cantitate de produse solicitata si pentru toate produsele din cadrul unui Lot.Se pot depune oferte pentru unul sau mai multe Loturi.Lotul 1 ? Achizitionare echipamente IT = 301961, 00 Lei fara TVA: CPV 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2); 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2);Lotul 2 ? Achizitionare softuri educationale si materiale didactice pentru laboratoarele scolare = 81162, 00 Lei suma ce nu include TVA: CPV - 48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2); Materiale si echipamente de pregatire - 39162200-7 (Rev.2);Lotul 3 ? Achizitionare sticlarie si aparatura de laborator = 93903, 50 lei, cod CPV 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2); 38000000-5 Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor);Lotul 4 ? Achizitionare mobilier laborator = 42900, 00 Lei ? cod CPV 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)Lotul 5 ? Achizitionare echipament video si de sonorizare = 46568, 00 Lei fara TVA, CPV - 32342410-9 Echipament de sonorizare; 32320000-2 - Echipament audiovizual si de televiziuneLotul 6 ? Achizitionare echipamente electrice si dotari PSI = 31601, 00 Lei fara TVA, CPV 35111300-8 - Achizitionare dotari PSI ; 39710000-2 Aparate electrice de uz casnicLotul 7 ? Achizitionare sistem de supraveghere si securitate = 8763, 00 Lei fara TVA, CPV 35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitateLotul 8 ? Achizitie dotari pentru sala de sport = 54462, 00 lei fara TVA, CPV - 37420000-8 Echipament de gimnastica; 37400000-2 - Articole si echipament de sport.
Valoarea estimata fara TVA: 661, 320.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pt fiecare Lot in cuantum prevazut mai jos: Lot 1 ? 6039, 00 Lei; Lot 2 ? 1623, 00 Lei; Lot 3 ? 1878, 00 lei; Lot 4 ? 850, 00 Lei; Lot 5 ? 931, 00 Lei; Lot 6 ? 632, 00 Lei; Lot 7 ? 175, 00 Lei; Lot 8 ? 1089, 00 lei . In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit contract va retine garantia de participare in cuantumul prevazut mai jos: Lot 1=3.019, 61 lei, Lot 2=811, 62 lei, Lot 3=939, 03 lei, Lot 4=429 lei, Lot 5=465, 68 lei, Lot 6=316, 01 lei, Lot 7=87, 63 lei, Lot 8=544, 62 lei. Gar. de partic. se va constitui sub urm. forme: num. la casieria autoritatii contractante; Scrisoare de gar. emisa de o institutie fin. (Banca sau Societate de asigurari); OP in contul Comunei Gugesti IBAN: RO60TREZ6915006XXX003666 deschis la Trez. Focsani, CUI 4297800. - Pe OP este obligatorie ment. procedurii si lotului. Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei a) Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA b) Mod de constituire: - retineri succesive din facturile emise, in cuantum de 10 % pentru fiecare factura in parte. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIE. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia se va constitui in acest mod doar daca livrarea produselor se va realiza in mai multe transe, lucru ce se va mentiona in oferta tehnica. - Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului anexat. IMPORTANT: In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004, valoarea garantiei de buna executie va fi de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri europene nerambursabile prin programul POR 2007 - 2013 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Conform Art 11 alin"(4) din HG 925/2006 actualizata Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilorde calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."b) In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.c) Operatorii economici ce nu detin resursele tehnice sau profesionale necesare furnizarii anumitorcategorii de produse vor prezenta pentru sustinatori Angajament de sustinere in conformitate cu prevederile Art. 186 si 190 din OUG 34/2006 insotite de Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia conform Art. 181, art. a), c) indice 1 si d) din OUG 34, si vor face dovada capacitatii de executie (resurse tehnice si personal specializat) pentru acele produse pentru care a fost cooptat.Vor fi exclusi de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.Ofertantii vor depune urmatoarele documente: 1. Declaratie de eligibilitate: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat-Formular 12A in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 12B in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.3. Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 12CATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea trebuie prezentate si de subcontractantii declarati in oferta.4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat: Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.5. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de local: Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 12B - 2;7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 12B - 1;Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Vatra Vasile ?Primar- Raduca Victoria ? Secretar- Negru Ilinca ? Contabil Sef- Mocanu Sorela-Maria ? Manager proiect - Pentru Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ») din care sa rezulte : a). ca obiectul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) include serviciile care fac obiectul achizitiei publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect serviciile de furnizare care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Ofertantul care nu poate face dovada situatiei personale va fi exclus din procedura.- Pentru Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilant contabil inregistrat de organele competente ? in copie certificata conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare ? in original. Ofertantul va prezenta resursele disponibilizate pentru indeplinirea contractului de furnizare
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. (Daca este cazul). Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularulintocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta
Acord de asociere: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Fiecare asociat va depune documentele de calificare mentionate mai sus . Legalizarea asocierii se va solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si o astfel de solicitare reprezinta o conditie necesara pentru indeplinirea viitorului contract. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.(Daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 10438/13.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 10:30
Locul: sediul Primariei Gugesti, jude?ul Vrancea, str. Mihail Kogalniceanu nr. 71, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4.?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Gugesti
Adresa postala: Str. Mihail Kogalniceanu nr. 71, ,Localitatea: Gugesti, Cod postal: 627155, Romania, Tel. +40 237250046, Email: [email protected], Fax: +40 237250182
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer