Licitatie Publica - Achizitie dotari si echipamente IT in cadrul proiectului "Modernizare, reabilitare si dotare Scoala nr. 1 de Arte si Meserii, Alexandru Vlahuta, Gugesti??, satul Gugesti, comuna Gugesti, judetul Vrancea
Anunt de participare numarul 132898/03.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GUGESTI-VRANCEA
Adresa postala: strada Mihail Kogalniceanu, nr.71, Localitatea: Gugesti, Cod postal: 627155, Romania, Punct(e) de contact: strada Mihail Kogalniceanu, nr.71, comuna Gugesti, judetul Vrancea, Tel. +40 237250046, In atentia: VATRA VASILE - primar, Email: [email protected], Fax: +40 0237250182, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dotari si echipamente IT in cadrul proiectului "Modernizare, reabilitare si dotare Scoala nr. 1 de Arte si Meserii, Alexandru Vlahuta, Gugesti??, satul Gugesti, comuna Gugesti, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: satul Gugesti, comuna Gugesti, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de dotari pe loturi: Echip. IT ; Soft educational si mat. didactice pt. laboratoare scolare; Sticlarie si aparatura de laborator; Mobilier laborator; Echip. video si de sonorizare; Echipamente electrice si dotari PSI; Sistem de supraveghere si securitate; Dotari pentru sala de sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
33793000-5-Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
39162200-7-Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2)
39180000-7-Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depune oferte pentru intreaga cantitate de produse solicitata si pentru toate produsele din cadrul unui Lot.Se pot depune oferte pentru unul sau mai multe Loturi.Lotul 1 ? Achizitionare echipamente IT = 301961, 00 Lei fara TVA: CPV 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2); 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2);Lotul 2 ? Achizitionare softuri educationale si materiale didactice pentru laboratoarele scolare = 81162, 00 Lei suma ce nu include TVA: CPV - 48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2); Materiale si echipamente de pregatire - 39162200-7 (Rev.2);Lotul 3 ? Achizitionare sticlarie si aparatura de laborator = 93903, 50 lei, cod CPV 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2); 38000000-5 Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor);Lotul 4 ? Achizitionare mobilier laborator = 42900, 00 Lei ? cod CPV 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)Lotul 5 ? Achizitionare echipament video si de sonorizare = 46568, 00 Lei fara TVA, CPV - 32342410-9 Echipament de sonorizare; 32320000-2 - Echipament audiovizual si de televiziuneLotul 6 ? Achizitionare echipamente electrice si dotari PSI = 31601, 00 Lei fara TVA, CPV 35111300-8 - Achizitionare dotari PSI ; 39710000-2 Aparate electrice de uz casnicLotul 7 ? Achizitionare sistem de supraveghere si securitate = 8763, 00 Lei fara TVA, CPV 35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitateLotul 8 ? Achizitie dotari pentru sala de sport = 54462, 00 lei fara TVA, CPV - 37420000-8 Echipament de gimnastica; 37400000-2 - Articole si echipament de sport.
Valoarea estimata fara TVA: 661, 320.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pt fiecare Lot in cuantum prevazut mai jos: Lot 1 ? 6039, 00 Lei; Lot 2 ? 1623, 00 Lei; Lot 3 ? 1878, 00 lei; Lot 4 ? 850, 00 Lei; Lot 5 ? 931, 00 Lei; Lot 6 ? 632, 00 Lei; Lot 7 ? 175, 00 Lei; Lot 8 ? 1089, 00 lei . In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit contract va retine garantia de participare in cuantumul prevazut mai jos: Lot 1=3.019, 61 lei, Lot 2=811, 62 lei, Lot 3=939, 03 lei, Lot 4=429 lei, Lot 5=465, 68 lei, Lot 6=316, 01 lei, Lot 7=87, 63 lei, Lot 8=544, 62 lei. Gar. de partic. se va constitui sub urm. forme: num. la casieria autoritatii contractante; Scrisoare de gar. emisa de o institutie fin. (Banca sau Societate de asigurari); OP in contul Comunei Gugesti IBAN: RO60TREZ6915006XXX003666 deschis la Trez. Focsani, CUI 4297800. - Pe OP este obligatorie ment. procedurii si lotului. Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei a) Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA b) Mod de constituire: - retineri succesive din facturile emise, in cuantum de 10 % pentru fiecare factura in parte. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIE. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia se va constitui in acest mod doar daca livrarea produselor se va realiza in mai multe transe, lucru ce se va mentiona in oferta tehnica. - Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului anexat. IMPORTANT: In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004, valoarea garantiei de buna executie va fi de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri europene nerambursabile prin programul POR 2007 - 2013 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilant contabil inregistrat de organele competente ? in copie certificata conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare ? in original. Ofertantul va prezenta resursele disponibilizate pentru indeplinirea contractului de furnizare
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. (Daca este cazul). Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularulintocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta
Acord de asociere: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Fiecare asociat va depune documentele de calificare mentionate mai sus . Legalizarea asocierii se va solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si o astfel de solicitare reprezinta o conditie necesara pentru indeplinirea viitorului contract. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.(Daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 10438/13.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 10:30
Locul: sediul Primariei Gugesti, jude?ul Vrancea, str. Mihail Kogalniceanu nr. 71, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4.?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Gugesti
Adresa postala: Str. Mihail Kogalniceanu nr. 71, ,Localitatea: Gugesti, Cod postal: 627155, Romania, Tel. +40 237250046, Email: [email protected], Fax: +40 237250182
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 09:30