Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament - Linie de regranulare pentru LDPE, HDPE si BOPP


Anunt de participare numarul 48122/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Plastica S.R.L.
Adresa postala: B-dul Closca nr.69, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440196, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Holdis, Tel.0261 757 920, Email: [email protected], Fax: 0261 769 529, Adresa internet (URL): www.plastica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic - cod CAEN 2522
Activitate (activitati)
Altele: IMM - productie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament - Linie de regranulare pentru LDPE, HDPE si BOPP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Plastica SRL Satu Mare
B-dul Closca, Nr.69, Cod postal 440196, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linie de regranulare pentru LDPE, HDPE si BOPP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29241400-4 - Echipamente de reciclare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un echipament = Linie regranulare pentru LDPE, HDPE si BOPP
Valoarea estimata fara TVA: 190EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.05.2008 pana la 13.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3.450 Lei/941 EuroGarantie de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor - 50%Fond propriu - 50%Programul Phare 2005 - Coeziune Economica si Sociala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OG 34/2006 (formular 2).
Incadrarea in situatia prevazuta la articolul 180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG nr. 34/2006(formular 3)
Incadrarea in situatia prevazuta la articolul 181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Instanta competenta, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
- Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale(formular nr 4):
- Bilantul contabil din anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente-copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri aprox. 100 milioane Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise de informatii privind experienta similara (formular nr 5)
Prezentare a cel putin 3 fise
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(formular nr 6)
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular nr 7)
- Documente care atesta ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurarea calitatii(certificate emise de organisme independente sau alte dovezi)
- Certificatul de origine UE pentru echipament
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
cifra medie de afaceri
10%
14.29
Descriere:
2.
experienta similara
10%
14.29
Descriere:
3.
terman de livrare
10%
14.29
Descriere:
4.
caracteristici tehnice cf. caietului de sarcini
60%
85.71
Descriere:
5.
servicii post-vanzare si asistenta tehnica
10%
14.29
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Linia de buget: RO2005/017- 553.04.01.04.02; Numar de referinta: LD 3/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 18:00
Locul: S.C. PLASTICA S.R.L. Satu Mare, B-dul Closca, Nr. 69 , cod postal 440196, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala , Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului privat al IMM in domeniul gestionarii deseurilor (Schema de Granturi Gestionarea deseurilor pentru IMM-uri)Linia de buget: RO2005/017- 553.04.01.04.02; Numar de referinta: LD 3/2007
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.0261- 757920, Email: [email protected], Fax: 0261- 769529, Adresa internet (URL): www.plastica.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer