Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament de bowling pentru Centrul Cultural si Baza Sportiva din comuna Carcea, jud.Dolj


Anunt de participare numarul 139851/23.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CARCEA (CONSILIUL LOCAL CARCEA)
Adresa postala: DOLJ, CARCEA, STR.AEROPORTULUI, NR.45, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: EMILIAN TISMANARU, Tel. +40 720531466, Email: [email protected], Fax: +40 251458121, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament de bowling pentru Centrul Cultural si Baza Sportiva din comuna Carcea, jud.Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul Cultural din comuna Carcea, judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipament de bowling pentru Centrul Cultural ?i Baza Sportiva din comuna Carcea, jud.Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37472000-7 - Echipament pentru bowling (Rev.2)
50870000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru terenurile de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un echipament de bowling cu 4 linii
Valoarea estimata fara TVA: 627, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de particip.: 11.000 leiPer.de valab.a garantiei de particip. este 60 zile de la data limita de depunerea ofertelor.?Mod.de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original. In sit.in care garantia se constit. prin virament bancar, suma constituita drept gar. departicipare se va vira in contul: nr. RO94TREZ2915006XXX012140cod de inregistrare fiscala 16346370deschis la Trezoreria Craiova.?Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in situatiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 4.407, 8lei.Restit.garantiei de participare se face in conf.cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului, in caz contrar oferta nu se va deschide si se va respinge in sedinta de deschidere.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. . Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92alin.1 din HG 925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: buget localPlata se va face prin OP la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie: prezentare formulare A1a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie: prezentare formular B
Documente de confirmare:
? Certificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.
? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.
Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip emise de autoritatile competente.
Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.
Note:
a)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
c)In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiileprevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie: prezentare formular A34. Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4
Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: PUPAZA VALERICA ?primar
AVRAM TUDOR ? viceprimar
BOSOTEANU DESPINA-consilier local
BUZATU FLORENTINA-consilier localCHIREA IONEL-consilier localDRANCEANU MARIUS-consilier local
GEAMANU TUDOR-consilier local
MARZAN ILIE-consilier local
MICU CORNELIA-consilier local
NITA RODICA-consilier local
SCARLAT MIHAI-DANIEL-consilier local
Aceasta declaratie se va prezenta si de catre eventualii subcontractanti sau terti sustinatori (cf.Ordin ANRMAP nr.170/2012)
In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Cerinta obligatorie
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.
In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cumentiunea ?conform cu originalul?).
In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani :1.100.000 leiSe va prezenta in original: Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei aniSe vor prezenta in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2010si 31.12.2011 vizate de organele in drept.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Decl. priv.lista princip.furnizariin ultimii3 ani
Se solic.prezent.Formularului si anexei acestuia cuprinzand lista princip.furnizari in ultimii3 ani.
Cerinta nr. 2
Exp.similara : un contr.similar de min. 500.000 lei fara TVA.
Se solicita: ?Fisa de experienta similara?
PT. a fi considerat calificat of.trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant a cel putin un contr.de furnizare similar a carui val.sa fie de minim 500.000 lei fara TVA .
Niv.minim pt. exp. similara din ultimii 3 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei.
Pt.demonstrarea exp.sim.se va prezenta: recomandare beneficiar si copii ale partilor relev. ale contract.respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi.
Cerinta nr.3
Decl. priv.efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere
Se solic.complet. Formularului F- Decl.priv.efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere.
Asocierea
Op.ec. au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de sit., se va prezenta acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatorele:
-faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat
Subcontractantii
In cazul subcontractarii se va prezenta acordul de subcontractare
-Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006
Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
In cazul in care of. este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizat in oferta fara acceptul aut. contr. In cazul in care pt. indepl. contractului nu este necesara subcontr., op. ec. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului atasat in sectiunea Formulare.. Resurselemateriale si umane ale subcontr. declarati se vor lua in considerarepentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentatedoc.relevantein acest sens de catre of. care invoca sustinerea din partea subcontractantilor
Sustinerea economico-financiara si/sau tehnico-profesionala
In cazul sustinerii economico-financiare si/sau tehnico-profesionale se vor prezenta:
- angajament ferm de sustinere in forma autentica
- Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)
- Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006-Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii
In conf.cu standard. priv. managementul calitatii, se vor prezenta copiidupa certif. emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari: ISO 9001( sau echivalent) in domeniul produselor supuse licitatiei
Cerinta nr. 2
Standarde de protectie a mediului
Aut.contr.solicita prezent.unor certif., emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca op.ec.respecta standard.de protectie a mediului, astfel: certificarea sist. de management mediu (ISO 14001 sau echivalent) in domeniul prod. supuse licitatiei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: 1.Punctajul (80 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: - Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.- Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin / Pret(n) x 80 puncte;Unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?;
2.
Durata de livrare a produselor
10%
Descriere: Termen minim ? 15 zile; termen maxim ? 30 zile.- Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.- Pentru celelalte termene ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P(n) = Tmin / T(n) x 10 puncte;Unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ;Tmin = Termenul minim;T(n)= Termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
3.
Termen de garan?ie
5%
Descriere: Punctajul pentru garantia acordata produselorse acorda astfel:
4.
4. Timp interven?ie service in perioada de garantie
5%
Descriere: Termen minim ? o zi; termen maxim ? 5 zile.- Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.- Pentru celelalte termene ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P(n) = Tmin / T(n) x 5 puncte;Unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ;Tmin = Termenul minim;T(n)= Termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante: Primaria Comunei Carcea, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comsiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale.Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 lit.a din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar
Adresa postala: Primaria Comunei Carcea, jud.Dolj, Localitatea: Carcea, Cod postal: 207206, Romania, Tel. +40 251458121, Fax: +40 251458121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer