Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament de dezapezire pentru proiectul integrat ?Canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Maguri, modernizare drum comunal DC 110 C Valea Baii ? Maguri km 0 ? 3+570, achizitie echipament de dezapezire, proiect integrat in comun


Anunt de participare numarul 106352/21.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Maguri Racatau (Primaria Maguri Racatau)
Adresa postala:  MAGURI RACATAU NR 88, Localitatea:  Maguri-Racatau, Cod postal:  407365, Romania, Punct(e) de contact:  PRIGOANA PETRU, Tel. 0264334433, In atentia:  PRIGONA PETRU, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament de dezapezire pentru proiectul integrat ?Canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Maguri, modernizare drum comunal DC 110 C Valea Baii ? Maguri km 0 ? 3+570, achizitie echipament de dezapezire, proiect integrat in comuna Maguri Racatau, Judetul Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Maguri-Racatau, judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipament de dezapezire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 860, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 17.000 lei. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: ?programul FEADR?.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare
Certificat de inregistrare/constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009);
- identificare financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de 1.700.000 lei.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale; lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea produselor furnizatela care se angajeaza; formular de experienta similara; centralizator cu experienta similara; copii contracte nominalizate, procese verbale de predare-primire; ISO 9001; declaratie privind faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- dovada dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin un contract sau a maxim trei contracte de furnizare similare cu o valoare totala egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.- Autorizare livrare produse de la producator.- Autorizatie de service si livrare piese de schimb de la producator.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic1
30%
Descriere: termenul de garantie
3.
Tehnic2
20%
Descriere: termenul de livrare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Maguri Racatau, loc. Maguri Racatau, str. Principala, nr. 88, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate doi reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj ? Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264 596 110, Fax:  0264 595 844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice din cadrul Comunei Maguri Racatau
Adresa postala:  str. Principala, nr. 88, judetul Cluj, Localitatea:  Maguri Racatau, Cod postal:  407365, Romania, Tel. 0264/334433, Email:  [email protected], Fax:  0264/334433
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer