Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie echipament de laborator (mobilier de laborator)


Anunt de participare numarul 62725/02.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Prahova
Adresa postala: Corlatesti, Nr.11, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Tane Liviana, Tel.0244571751, Email: [email protected], Fax: 0244575351, Adresa internet (URL): www.dsv-prahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie echipament de laborator (mobilier de laborator)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA Prahova, Ploiesti, str. Corlatesti, nr. 11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie echipament laborator (mobilier de laborator)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36123000-9 - Mobilier de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipament de laborator (mobilier de laborator)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 12600 ron, garantia de buna executie in cuantum de 6% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din surse bugetare si proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Seva prezenta completatea Formularul 12 A din sectiuneaFormulare, Cerinta obligatorie: Seva prezenta completat Formularul 12 B din sectiuneaFormulare declaratie autentificata data in fata unui notar din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Certificateprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Se vor prezenta in original sau copie legalizata in original. Certificatele solicitate vor fi obligatoriu in perioada de valabilitate , in caz contrar acestea nu vor fi luate in considerare, Persoane juridice/fizice straine Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional tradus in limba romana de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie- bilant contabil-31.12.2007 si 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale;
- scrisoare de bonitate din partea bancilor cu precizarea indicatorilor de bonitate ai ofertantului, care trebuie sa aiba valori peste limita minima admisibila in tara de origine a ofertantului (lichiditatea generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%)Cerinta obligatoriea)Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), Ofertantul va depune formularul B2- Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, autorizatie de comercializare de la prod, experienta similara, certificare ISO 9001 - standarde de asigurare a calitatii, trei recomndari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8014/28.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: prin OP in contul RO55TREZ5215005XXX000087, Trezoreria Ploiesti sau la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 10:00
Locul: Directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor Prahova, Ploiesti, str. Corlatesti, nr.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor, cu imputernicire scrisa din partea firmei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 2000, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522446
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se vor depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic DSVSA Prahova
Adresa postala: str. Corlatesti, nr. 11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Tel.0244571751, Email: [email protected], Fax: 0244571751, Adresa internet (URL): www.dsv-prahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer