Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament de protectie DS Bacau


Anunt de participare numarul 123320/13.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  str. N. Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0234588959 int 129, In atentia:  Popa Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  0234519348, Adresa internet (URL):  www.rnpdsbacau.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  str. N. Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0234588959 int 129, In atentia:  Popa Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  0234519348, Adresa internet (URL):  www.rnpdsbacau.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  str. N. Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0234588959 int 129, In atentia:  Popa Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  0234519348, Adresa internet (URL):  www.rnpdsbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament de protectie DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a DS Bacau - comuna Nicolae Balcescu
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament de protectie conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament de protectie conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 149, 996RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garanatie de participare pt fiecare lot + garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata la 60 de zile de la acceptarea la plata a facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare si prezentare formular ?Informatii generale?- completare si prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?- completarea si prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
completare si prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?.
- prezentare ?Certificat de adminstrare fiscala?eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admnistrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor (nu se accepta datorii la bugetul statului)
prezentare ?Certificat constatator? emis de oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va prezenta "Lista principalelor livrari de astfel de produse in ultimii 3 ani?;
-se va prezenta o fisa de prezentare a produsului, care sa contina explicitari privind caracteristicile produsului, insotita de dovezi privind aceste caracteristici.
-se vor prezenta mostre din produsele ofertate, mostre ce vor trebui sa ajunga la sediul DS pana la data limita de depunere a ofertelor.
- se va prezenta certificatul de calitate si garantie (sau echivalentul acestuia) cu mentionarea termenului de garantiepentru exemplarele de model prezentate
- se va prezenta certificat de conformitate prin examinare EC de tip conform directivei 89/686/CEE /HG 115/2004 emis de catre un organism notificat, si anexa certificatului, cu cerintele esentiale de securitate si sanatate (caracteristici tehnico-functionale;
- se va prezenta certificatului de examinare EC de tip care se refera strict la modelul prezentat la licitatie, emis de un organism de certificare notificat- se va prezenta autorizatia ca unitate protejata autorizata in conformitate cu legea 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, si care sunt producatoare de echipamente pentru protectia muncii pentru loturile 1, 2, 3
- se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii, atat al producatorului, cat si al comerciantului;
- se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 14001 privind protectia mediului, atat al producatorului, cat si al comerciantului
- se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 18001 privind managementul sanatatii si securitatii ocupational., atat al producatorului, cat si al comerciantului
Documentele solicitate se vor prezenta in copii conforme cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5462/18.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2011 10:00
Locul: sediul DS Bacau str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii.Contractul este unul rezervat doar pentru loturile 1, 2 si 3.S-a aplicat aceasta procedura deoarece la nivelul RNP valoarea pe acest cod CPV implica acest lucru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - compartiment juridic
Adresa postala:  str. N. Titulescu, nr 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Tel. 0234 588959 int 120, Fax:  0234 519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer