Licitatie Publica - Achizitie echipament de protectie pentru anul 2008
Anunt de participare (utilitati) numarul 61485/14.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: D-na Verona Dalri- Serv. Achizitii, Tel.0351403462; 0351403343, In atentia: D-na Diana Cucu- Sef Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie echipament de protectie pentru anul 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, Isalnita jud. Dolj ;
-S.E. Craiova II, str. Bariera Valcii nr. 195, jud. Dolj;
-S.M. Prigoria, comuna Prigoria, jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului reprezinta achizitia echipamentului de protectie : imbracaminte de protectie si de securitate; incaltaminte de protectie; accesorii de protectie din piele si cauciuc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18131000-6 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.1)
18143000-3-Echipamente de protectie (Rev.1)
19330000-8-Incaltaminte de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor livra cantitatile in conformitate cu marimile specificate in centralizator si anexa caietului de sarcini pentru echipamentul individual de protectie
Valoarea estimata fara TVA: 382, 796.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare totale: 7620 lei . Pentru fiecare lot in parte garantia de participare este specificata in Anexa B. Garantia de buna executie este de 10 % din val. contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.neincadr.in una din sit. prev. la art. 181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, decl.priv.eligibil., Certi.de inreg. emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Camera de Comert si Ind. Nat. sau Terit., Doc. care doved.o forma de inreg. / atest.ori apart.d.p.d.v. profes. Certif.const.priv.indepl.oblig. exig.de plata a impoz. si taxelor catre stat prec.si a contrib.pt. asig. soc. de stat; Nota: Autorit.contr. isi rezerva dreptul de a exclude op.econ.care nu si-au indepl. oblig. exig. de plata a impoz. si taxelor catre stat, prec.si a contrib. pt. asig. soc. de stat. Decl. priv. calit. de particip.la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante achizitiicare vor contine valori, perioada de livrare si modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru livrarea produselor;Declaratia de conformitate conform HG 115/2004 privind stabilirea cerintelor esentiale de securitate ale echipamentelor de protectie si a conditiilor pentru introducerea lor pe piata;Prezentarea mostrelor pentru produsele licitate odata cu depunerea ofertei (conform cu solicitarile din caietul de sarcini); documente emise de organisme acreditate, care confirma ca producatorul echipamentului de protectia muncii are certificarea sistemului calitatii sau se afla in curs de certificare de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2008 14:30
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Conferinte, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Consiliere Juridica al SC CEN SA Craiova
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403315, Fax: 0351/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2008 13:33