Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament ?Gaz Cromatograf cuplat cu Spectrometru de Masa de inalta rezolutie?


Anunt de participare numarul 145577/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr. 294, Sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Investitii si Administrativ, Tel. +40 0212071101, In atentia: Eduard Costache, Email: [email protected], Fax: +40 0212071103, Adresa internet (URL): www.anpm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament ?Gaz Cromatograf cuplat cu Spectrometru de Masa de inalta rezolutie?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului ce face obiectul procedurii de atribuire presupune achizitionarea unui echipament ?Gaz Cromatograf cuplat cu Spectrometru de Masa de inalta rezolutie?necesare ducerii la indeplinire a obligatiilor autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432210-7 - Cromatografe de gaz (Rev.2)
38433100-0-Spectrometre de masa (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Gaz Cromatograf cuplat cu Spectrometru de Masa de inalta rezolutie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 774, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 35.483 leiPentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii anuntului/invitatiei de participare.In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 5.554, 19 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau2. ordin de plata in contul ANPM (CIF 16462898) IBANRO07TREZ7005005XXX001202 deschis la A.T.C.P.M.B., cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si totodata se va transmite in S.E.A.P., in format electronic, semnata cu semnatura electronica. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata ?i legalizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel, mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare. A se vedea si info. furnizate la cerinta nr. 4 de la Sectiunea III.2.3.a) ? ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala?.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic si administratorii acestuia;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor(cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum sunt: Mihail FACA ? presedinte, Horia Ion IRIMIA ? vicepresedinte, Gabriel GERU ? director, Vasile Aurel IANCU ? director, Cristian ALEXE ? sef birou, Corina LUPU ? director general, Patricia LUNGU ? director, Elena SIMION ? director, Iulia RUSU ? sef serviciu, Cristina MITEA ? consilier superior, Luminita POPESCU ? consilier, Eduard COSTACHE ? consilier superior
Nota:
In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, pentru ofertele a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 01 - 25 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru penultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor, respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii dinainte de luna depunerii ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor).Pentru ofertele care a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 26 - 31 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru ultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor), respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii stabilite pentru depunerea ofertelor.
b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de e genul e?alonarilor sau compensarilor conf. art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta:
- documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa contina date actuale/reale la momentul depunerii ofertelor;Nota:
a. Codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu suma de: 3.548.386 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 1: Se vor prezentaa. Formularul nr. 5 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.b. Documente aferente ultimilor 3 ani, care sa probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanturi contabile din care rezulta cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico-financiara.Nota: a) Documentele prezentate de operatorii economici straini vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b) Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: pentru anul 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani (36 de luni) in cadrul unuia sau a maximum 3 contracte, echipamente similare de analiza fizico-chimica, inclusiv punere in functiune si instruire personal, cu o valoare cumulata de cel pu?in 1.774.193 lei.
2. A se vedea cerinta nr. 1
3. Cerinta nr. 2:
Ofertantul tb. sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului (echipa de proiect):
Experti cheie:
1. Expert tehnic instalare(1 pers.);
2. Trainer(1 pers.).
4. Continuare cerinta nr. 2:
Profilul expertului cheie nr. 1 ? Expert tehnic instalare:
a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma;
b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui proiect similar in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei constand din punerea in functiune a unui echipament similar.Profilul expertului cheie nr. 2 ? Trainer:
a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma;
b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui proiect in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati de instruire similare celor specifice pozitiei pentru care este propus.
5. A se vedea cerinta nr. 2:
6. Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantii si/sau, dupa caz, asociatii.
Cerinta nr. 1
Informatii privind sistemul de management al calitatii, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 1: Se va prezenta: a. Formularul nr. 6 - Lista principalelor livrari efectuateb. Pentru contractul/contractele similar(e) executat(e) in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara se vor prezenta certificate/documente (datate, semnate si parafate de catre beneficiar autoritate contractanta sau beneficiar privat) din care sa rezulte cel putin informatiile prevazute la art. 188 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.Nota: a) Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre parti in respectivele contracte (daca este cazul) sau, in absenta acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost derulate contractele in cauza respectiv: pentru anul anul 2013 ? 1 EUR = 4, 3751 lei, 1 USD = 3, 3087, 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei.2. Continuare modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 1a. Op. ec. care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat doc. false in cadrul proc. de atribuire sau la alte proc. de atribuire a contractelor de achiz. publica vor fi respinsi din cadrul prez. proceduri.b. Op. ec. nerezidenti vor prez. copiile respective insotite de trad. autoriz. si legaliz. a acestora in lb. romanac. Livrarile prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa reprezinte livrari efectiv executate/realizate in perioada mentionata, sens in care se vor prezenta dovezi corespunzatoare privivind realiz. acestora (doc. din cadrul carora sa rez. nat., valoarea si complexit., respectiv caracterist. livrarilor efectuate.)d. Pt. ctr. mentionat in cadrul Form. nr. 6 in scopul probarii exp. sim. dar care nu poate fi prez. in cond. de mai sus, indif. de motive, se va transm. cel putin o fisa sintetica de prezent. care va contine descr. princip. livrari realiz. si rezultate obtinute in cadrul resp. contract, impreuna cu detalierea valorica a livrarilor prestate, in caz contrar ctr. respectiv urmand sa nu fie luat in consid. in scopul probarii exp. similare. Aceste info. vor fi sustinute fie prin insusirea fisei de prezent.de catre beneficiar (prin contrasemnarea si stampilarea acesteia), fie prin trimitere la surse publice de inform./alte doc. suport edificatoare.e. Documentele/certificatele prezentate trebuie sa precizeze inclusiv informa?ii referitoare la indeplinirea obliga?iilor contractuale de catre contractant ?i, daca este cazul, la eventualele prejudicii produse beneficiarului acestuia.Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2Se vor prezenta: a. Formularul nr. 8 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indepl. ctr., impreuna cu CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de documetele suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de poriect;b. Formularul nr. 9 ? Declaratie de disponibilitate (in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, semnata autentic ? original de titular, pentru fiecare astfel de specialist);c. Formularul nr. 10 ? Angajamentul privind resursele umane.d. Documete suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.Continuare modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2Nota: a. Documentele suport se vor prezenta in original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a face aplicarea prevederilor art. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 in legatura cu toate documentele prezentate.b. In sensul prevederilor de la lit. d) de mai sus, ofertantii vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintelor stabilite, cum ar fi: - cartile de munca sau, dupa caz, ctr. individ. de munca ale persoanelor si/sau ctr. de prestari serv. incheiate intre ofertant si pers. respective/angajamentele/acordurile de participare (care sa asigure trasabilit. includerii in oferta a specialistilor) si/sau alte doc. echiv. in aplic. preved. art. 188 alin. (2) lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa rezulte indepl. cerintelor priv. profilul expertilor propusi;
- diplome privind specializ. personalului (studii, pregatire profes., calificari si atestari profes.);
- autorizatii/certificate de atest. profes./legitimatii aflate in termen de valabilit. la data depunerii ofertelor sau, in lipsa acestora, copii ale transcript., declaratii pe prorpria raspund. din partea expertului incheiata in forma autentica (original) priv. experienta/certificarile detinute, insotite de dovada respectiv. certificari, a deciziilor de numire pt. pozitia respectiva si copia document. de specializ. in baza carora s-a realizat numirea.c. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.d. In cazul in care specialistii propusi nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servcii de traducere si interpretariat de specialitate din/in limba romana, pe toata durata contractului si in functie de necesitatile care pot aparea pe parcursul realizarii activitatilor proiectului. Op. economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate.Continuare modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2e. Expertii solicitati au fost stabiliti la un nivel minim prin raportare la atributiile acestora, sens in care operatorii economici vor asigura corelarea propunerii tehnice si a calendarului de implementare a contractului cu echipa de proiect propusa, suplimentand dupa caz componenta acesteia cu un personal suport adecvat, astfel incat pe baza documentelor prezentate sa rezulte fezabilitatea/ sustenabilitatea propunerii tehnice.Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 4Se va prezenta: - Formularul nr. 11 - Lista cuprinzand subcontractantii/asociatii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant/asociat in parte al acestuia).Nota: a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.c. In cazul asoc. de op. ecn. in ved. depunerii unei oferte comune, cerintele privind sit. ecn-fin. si cap.tehn.?i/sau prof.pot fi indeplinite prin luarea in consid. a resurselor tuturor membrilor grupului, in timp ce restul cerintelor de calif. vor fi indeplinite de fiecare asoc. in parte, in conformit.cu partea/partile din ctr. pe care ace?tia o vor executa cf. acordului de asoc. prezentat.d. In sensul prevederilor lit. c), acordul de asociere va tb. sa contina cel putin urm. informatii: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executia integrala a ctr., la termen si in conditiileasumate prin acesta;
- liderului asocierii si membrii acesteia impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre aut. ctr. si membrii asocierii cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asocierii;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asoc. in parte.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta: Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
15%
15
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie
15%
15
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1150/18.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In sensul prevederilor de la Cap. II.3., durata contractului se calculeaza de la data semnarii contractului.Nota: Durata de 42 zile, reprezinta durata maxima acceptata pentru livrarea produselor ce fac obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit ?i nu va putea fi depa?ita decat in situa?ii neprevazute care nu se datoreaza sub nicio forma unei actiuni sau inactiuni a prestatorului ?i care vor impune extinderea duratei executare a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Investitii si Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr. 294, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.anpm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer