Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament individual de protectie pentru anul 2010


Anunt de participare (utilitati) numarul 108363/24.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  VERONA DALRI, Tel. 0351403462, In atentia:  Serviciului Achizitii-cod 5.2, Email:  [email protected], Fax:  0251594837; 0351/449552, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie echipament individual de protectie pentru anul 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Isalnita si Uzina de Reparatii (punct de lucru Isalnita) , str. Mihai Viteazu, nr. 101, localitatea Isalnita jud. Dolj ;
-S.E. Craiova II si Uzina de Reparatii (punct de lucru Craiova II) str. Bariera Valcii nr. 195, jud. Dolj;
-S.M. Prigoria, comuna Prigoria, sat Corbu; jud. Gorj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in achizitia echipamentului de protectie conform centralizatorului de loturi anexat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
18100000-0-Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
18140000-2-Accesorii pentru imbracaminte de lucru (Rev.2)
18143000-3-Echipamente de protectie (Rev.2)
18220000-7-Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele solicitate in centralizatorul financiar privind echipamenele individuale de protectie necesare pentru SE Craiova II, SE Isalnita si SM Prigoria in anul 2010.
Se vor livra cantitatile solicitate in conformitate cu marimile specificate inanexele caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 600, 843.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de particip.ptr.oferta completa este de 10500 lei din care ptr. fiecare lot in parte, garantiile de particip. se regasesc in anexa B. Garant.de buna exec.reprez.10% din val.contr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? cf. formular 5; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? cf. formular 6;Certificat de inregistrare  si certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.  Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor  exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asig. sociale de stat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura- cf. formular 7; (autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat);Nota: In locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular AIn cazul in care opteaza pentru prezentarea formularuluiA (insotit de anexa 1A ) va trebui sa prezinte si Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? conform formular 7
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? conform formular 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani,   continand valori, perioade de livrare,   beneficiari,   insotita de prezentarea unor certificari de buna executie / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar  (recomandare din partea altor beneficiari privind livrarea de produse similare sau document constatator conform  HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare); Prezentarea mostrelor pentru produsele licitate Pe fiecare mostra se va specifica  numarul lotului; Documente emise de organisme acreditate, care confirma  ca ofertantul si producatorul au certificarea sistemului calitatii  de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent) sau cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent); Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti  conform  Formularul 10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2010 18:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala:  str. Brestei,   nr. 12, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax:  0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridical SC CEN Craiova SA
Adresa postala:  Str. Unirii, nr. 147, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403315, Fax:  0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer