Licitatie Publica - Achizitie echipament medical si mobilier in vederea reabilitarii si modernizarii corp policlinica ? ambulatoriu la spitalul clinic municipal Dr. Gavril Curteanu, corp B, Oradea
Valoarea Contractului:
1.135.208 RON
Castigatorul Licitatiei: Medika H&S Imppex SRL
1.135.208 RON
Castigatorul Licitatiei: Medika H&S Imppex SRL
Anunt de atribuire numarul 98960/25.08.2010
Informatii anunt de participare asociat 89753
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. 0259.437000, int.230, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.437544, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament medical si mobilier in vederea reabilitarii si modernizarii corp policlinica ? ambulatoriu la spitalul clinic municipal Dr. Gavril Curteanu, corp B, Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic municipal Dr. Gavril Curteanu din Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente medicale si mobilier defalcata pe doua loturi functie de categoria produselor, necesare pentru dotarea spitalului clinic municipal Dr. Gavrilescu Curteanu, corp B, din Oradea
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 135, 208RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S86-128998din04.05.2010
Contract nr: 198109 Denumirea: Achizitie echipamente medicale in vederea reabilitarii si modernizarii corp policlinica ? ambulatori
V.1) Data atribuirii contractului 7/29/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Medika H&S Imppex SRL
Adresa postala: Str. 9 Mai, nr.23/C, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0262/272450, Fax: 0262/216641
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1060475.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1059983.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 198122 Denumirea: Achizitie mobilier medical in vederea reabilitarii si modernizarii corp policlinica ? ambulatori
V.1) Data atribuirii contractului 7/29/2010
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
KRONOVEST S.R.L.
Adresa postala: Str. Feleacului, nr.14, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410013, Romania, Tel. 0259 479998, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259 479998, Adresa internet (URL): www.kronovest.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 150180.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 75225.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - fonduri nerambursabile prin P.O.R. - Axa prioritara 3, D.M.I. 3.1.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel ? Oradea, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Parcul Traian, NR.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. 0259/415903, Email: [email protected], Fax: 0259/426881
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Primaria Oradea
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 08:42