Licitatie Publica - Achizitie echipament medical si mobilier in vederea reabilitarii si modernizarii corp policlinica ambulatoriu la spitalul clinic municipal Dr. Gavril Curteanu, corp B, Oradea
Anunt de participare numarul 98960/01.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.437544, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str. P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Maghiar, Tel.0259/437000 , int.269, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str. P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000 , int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str. P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000 , int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament medical si mobilier in vederea reabilitarii si modernizarii corp policlinica ambulatoriu la spitalul clinic municipal Dr. Gavril Curteanu, corp B, Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic municipal Dr. Gavril Curteanu din Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente medicale si mobilier defalcata pe doua loturi functie de categoria produselor, necesare pentru dotarea spitalului clinic municipal Dr. Gavrilescu Curteanu, corp B, din Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea cantitatilor de echipamente medicale si mobilier medical avand caracteristicile tehnice detaliate in caietele de sarcini si in fisele tehnice in vederea dotarii spitalului clinic municipal Dr. Gavrilescu Curteanu, corp B, din Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 210, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10600 lei pentru lotul l; respectiv 1500 lei pentru lotul II
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale prin P.O.R. - contract de finantarenr. 450/10.07.2009 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
-Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate comercializarea, producerea sau livrarea echipamentelor medicale daca depune oferta pentrulot I si comercializarea, producerea sau livrarea de mobilier daca depune oferta pentru lot II, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
- Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) mai mare sau egala cu:
-bilant contabil pe anii 2007, 2008 si 2009 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu, insotit de balanta de verificare pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 1.000.000 lei respectiv 243.902 euro pentru livrarea produselor privind lotul I, valoare rezultata exclusiv din comercializarea, producerea si/sau livrarea de echipamente medicale;
-200.000 lei respectiv 48.780 euro pentru livrarea produselor privind lotul II, valoare rezultata exclusiv din comercializarea, producerea si/sau livrarea de mobilier.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizarepentru livrarea produselor dela producator sau reprezentantul acestuiain Romania;
-Declaratia ofertantului pe propriaraspundere, prin care sa garanteze capretul consumabilelor utilizate infunctionarea echipamentelor medicale ofertate, va reprezenta pretul real al pietei la nivelulUniunii Europene (U.E.)(conditie impusa doar pentru ofertantii care depun oferta pentru Lotul I Echipamente medicale)
-lista cuprinzand subcontractantii;
-Prezentare certificat ISO: 9001:2001 sau echivalent;
-Declaratie privind lista principalelor livraride produse similare din ultimii 3ani (2007, 2008, 2009) din care sa reiasaca ofertantul detine o minima experientasimilara concretizata prin indeplinirea sifinalizarea a maxim 2 (doua) contracte similarea caror valoare cumulata sa fie de cel putin:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 150.000 lei fara TVA pentru livrareaproduselor privind Lotul I, insotita de copiaxerox a respectivului/respectivelor contract/contracte similare, procesul/procesele verbalede receptie finala al acestora semnate fara obiectiuni si recomandare din partea beneficiarului/beneficiarilor eliberatacu cel mult 30 de zile inainte de data limitadedeschidere a ofertelor;
-50.000 lei fara TVA pentru livrarea produselor privind Lotul II, insotita de copia xerox a respectivului/respectivelor contract/contracte similare, procesul/procesele verbale de receptie finala al acestora semnate fara obiectiuni si recomandare din partea beneficiarului/beneficiarilor eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 12:00
Locul: -sediu Primaria Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - fonduri nerambursabile prin P.O.R. - Axa prioritara 3, D.M.I. 3.1.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Oradea, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Parcul Traian, NR.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/415903, Email: [email protected], Fax: 0259/426881
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luari la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Primaria Oradea
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 11:59