Licitatie Publica - Achizitie echipament militar.
Anunt de participare numarul 30966/06.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Stefan, Fratila Marinica, Tel.0214096068, 0214096225, Email: [email protected], Fax: 0213198071
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament militar.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Soseaua Linia de Centura, Fort Magurele, sector 5, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie imbracaminte militara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115300-1 - Uniforme militare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imbracaminte militara - cantitatea: 68.521 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 7, 954, 725.09RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se depune pentru intreaga cantitate din fiecare lot (produs).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2007 pana la 18.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=158.830 RON. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului de achizitie, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri bugetare, iar plata se va efectua din contul autoritatii contractante, conform Legii bugetului de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a candidatului/ofertantului: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 2 luni inainte de data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile incheiate la 31.12.2005 si 31.12.2006, precum si contul de profit si pierdere (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident).2.Situatia financiara (cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-pentru imbracaminte militara - minim 23.864.175, 27 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Obligatii contractuale in desfasurare; 3.Autorizare pentru livrarea produselor; 4.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti; 5.Fisa/fise de informatii privind experienta similara; 6.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice; 7.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarile specifice si de pesonal de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Numarul anuntului in JO: 2007/S27-032428 din 08.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica in urma prezentarii unei imputerniciri continand datele personale ale delegatului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante.
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel.021.409.62.25; 021.409.62.23, Fax: 021.309.80.71
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 15:16