Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament militar.


Anunt de participare numarul 9285/12.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Nemes Ruxandra, Dubit Ovidiu, Tel.021.409.62.25; 021409.62.23, Email: [email protected], Fax: 021.319.80.71
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament militar.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Soseaua Linia de Centura, Fort Magurele, sector 5, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie coifura si accesorii imbracaminte militara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115300-1 - Uniforme militare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Coifura si accesorii imbracaminte militara - cantitate: 165.335 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 638, 260RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se depune pentru intreaga cantitate din fiecare produs din cele solicitate.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 92.032 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri bugetare, iar plata se va efectua din contul autoritatii contractante, conform Legii Bugetului de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care o oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificatala un notar public, inainte de incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a candidatului/ofertantului: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Declaratie privind calitatea de participant la prcedura.
2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 2 luni inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile incheiate la 31.12.2005 si 31.12.2006, precum si contul de profit si pierdere (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident).
2.Situatia financiara (cifra medie anuale de afaceri pe ultimii 3 ani).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-coifura si accesorii imbracaminte militara - minim 16.557.200 lei (4.916.471, 18 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Obligatii contractuale in desfasurare; 3.Autorizare pentru livrarea produselor; 4.Rcomandari din partea altor beneficiari/clienti; 5.Fisa/fise de informatii privind experienta similara; 6.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice; 7.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuia sa faca dovada ca dispunde de dotarile specifice precum si de personal de specialitate pentru indeplinirea contractului de furnizare de produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S27-032426 din 08.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica in urma prezentarii unei imputerniciri continand datele personale ale delegatului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu, nr.38, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Tel.021.319.95.65/123.221
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante.
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel.021.409.62.25; 021.409.62.23, Fax: 021.319.80.71
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2007 20:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer