Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament militar promotie 2011.


Anunt de participare numarul 118530/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013894, Romania, Punct(e) de contact:  Iacob Stefan, Tel. 0214096223, Email:  [email protected], Fax:  0213198071, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament militar promotie 2011.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipament militar necesar echiparii promotiei 2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
18932000-1-Genti de sport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Coifura militara - 924 bucati
Lit 2 - Imbracaminte militara din stofa - 1.848 bucati
Lot 3 -Camasi militare - 3.080 bucati
Lot 4 - Incaltaminte militara - 1.232 perechi
Lot 5 - Echipament militar divers - 4.931 bucati
Lot 6 - Accesorii militare - 1.836 bucati
Lot 7 - Coifura si imbracaminte militara din ripstop - 1.101 bucati
Lot 8 - Confectiui militare - 996 bucati
Lot 9 - Bascuti si imbracaminte militara de protectie termica - 924 bucati
Lot 10 - Tricotaje militare - 924 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 532, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Nu se accepta oferte partiale in cadrul aceluiasi lot.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.05.2011 pana la 30.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pt. toate loturile = 15.700 lei (art.86 din HG nr. 925/2006).Garantia de buna executie = 5% din valoarea contratului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri bugetare de stat, iar plata se va efectua din contul autoritatii contractante, conform Legii Bugetului de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (F.12A;
2. Certificate constatatoare, in original sau copii legalizate;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (F.12B);
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (F.12C);
5. Declaratie pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (F.12E);
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2010;
2. Contul de profit si pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (F.20);
2. Autorizarea pt. livrarea produselor (F.21);
3. Experienta similara (F.12D cu anexa);
4. Declaratia pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice (F.28);
5. Declaratia pe propria raspundere care contine informatii referitoare la parsonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune (F.12I);
6. Lista cu subcontractantii (F.12G cu anexa) - daca este cazul;
7. Documente emise de organisme acreditate care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe dupa 2 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S18-028419 din 27.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2011 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferele se vor depune in mod obligatoriu pentru intreaga cantitate corespunzatoare unui lot. Nu se accepta oferte partiale in cadrul aceluiasi lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cureta de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195183, Fax:  02131916888
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala:  Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013894, Romania, Tel. 0214096209, Fax:  0213198071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer