Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament protectia muncii


Anunt de participare numarul 142407/07.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR 37, Localitatea: RM.VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +040 250735840, In atentia: ING. DINU DUMITRU, Fax: +040 250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR 37, Localitatea: RM.VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +040 250735840, In atentia: ING. DINU DUMITRU, Fax: +040 250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR 37, Localitatea: RM.VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +040 250735840, In atentia: ING. DINU DUMITRU, Fax: +040 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIA AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament protectia muncii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 070 si 352, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi incheiate trei contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipament protectia muncii conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
18114000-1-Salopete de lucru (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipament protectia muncii conform cantitatilor din anexa la formularul de oferta
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 070 si 352, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 7040 lei , defalcata pe lotuir astfel : Lot I =4655 lei si Lot II = 2385 lei valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorsi se va constitui in conf.cu art.86, alin(1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei incontul Directiei Silvice Valcea RO81RZBR0000060001071076-RAIFFEISEN BANKRm.Valcea. Data la care se face echivalenta le/alta valuta: data publicarii anuntului. garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art.90 , alin.1-3din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE : fonduri constituite conf.art.78 , alin.2 din Legea 448/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantii trebuie sa fie protejati conf. art.81 , alin.3 din Legea 448/2006, coroborat cu art.78, alin 3 din L. 448/2006.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare si prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea?de neincadrare in art.180 din OUG 34/2006 aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
2.Completare si prezentare ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?, aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie lizibilasau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
5.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006-se va completa formularul "declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Valcea : Mihailescu Gheroghe, Jinaru Adam , Gogonetu Constantin , Dinu Dumitru , Radulescu Daniel, Simoiu Cristian, Raluca Frunzescu, Chera Sergiu , Dumitrascu Ana
6. Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare cu oferta independenta Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a efectua respectivele livrari prevazute in documentatia de atribuire : i)se va atasa certificatul constatator eliberat de Oficiul registrului Comertului , .Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor . Ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundarproductia reperelor solicitate prin caietul de sarcinisi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privindprocedura insolventei, societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantii trebuie sa prezinte copie de pe autorizatia care atesta ca sunt firme protejata conformconform art.81 , alin.3 din Legea 448/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Cifra de afaceriafaceri globalape ultimii 3 ani ? sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate adica: - pentru Lot I cifra de afaceri globala =144900 lei (valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru acest lot este de 72450 lei),
- pentru Lot II cifra de afaceri globala =72180 lei (valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru acest lot este de 36090 lei), Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei-pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei si pentru anul 2012:1euro=4, 4287 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Cifra de afaceriafaceri globalape ultimii 3 ani ? sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate adica: - pentru Lot I cifra de afaceri globala =144900 lei (valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru acest lot este de 72450 lei), - pentru Lot II cifra de afaceri globala =72180 lei (valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru acest lot este de 36090 lei), Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei-pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei si pentru anul 2012:1euro=4, 4287 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, din care sa rezulte ca au fost livrarete produse similare , min.72450 lei pentru lot I si 36090 lei pentru Lot II, Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise beneficiari.
4. Ofertantii trebuie sa depuna mostre din fiecare produs ofertat .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, din care sa rezulte ca au fost livrarete produse similare , min.72450 lei pentru lot I si 36090 lei pentru Lot II, Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise beneficiari.4. Ofertantii trebuie sa depuna mostre din fiecare produs ofertat .
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1035 /30.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 15:00
Locul: DIRECTIA SILVICA VALCEA DIN STR.CAROL I , NR.37, RM.VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII LEGALI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri constituite conf.art.78 , alin.2 din Legea 448/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al DS Valcea
Adresa postala: Str. Carol I, nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +04 0250735840, Fax: +04 0250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer