Licitatie Publica - Achizitie echipamente pentru investitia Statie regionala pentru colectarea, reciclarea si refolosirea deseurilor provenite din constructii si demolari Municipiul Dej
Anunt de participare numarul 55495/14.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: IMonica Maniu, Tel.0264-214742, Email: [email protected], Fax: 0264-214742, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamentepentruinvestitia Statie regionala pentru colectarea, reciclarea si refolosirea deseurilor provenite din constructii si demolariMunicipiul Dej
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Dej
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul specificeste achizitionarea echipamentelor aferente investitieifinantate prin proiectul Statie regionala pentru colectarea si refolosirea deseurilor provenite din constructii si demolari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29524100-9 - Utilaje de procesare a mineralelor (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
29525000-5-Vehicule cu senile (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
34139100-1-Sasiuri cu cabine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Cod CPV: 29524110-2-masini de triere si de cernere; 29524140-1 masini de macinat; Lotul 2:29525000-5 vehicule cu senile;34144710-8 incarcatoare cu roti;Cantar pe brat cod CPV29242320-6Lotul 3:34139100-1 sasiu cu cabina;Lotul 4:28213800-6 containere pentru deseuri; Lotul 5:30231000-7- computere si imprimante;
Valoarea estimata fara TVA: 779, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, Cuantumul garantiei de participare Lotul 1-25941 lei;lotul 2- 23520 lei; lotul 3- 5188 lei;lotul 4 -2882 lei; Lotul 5 -70 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget PHARE 2004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: va fi exclus din procedura ofertantul care se afla in oricare din situatiile prevazute in art. 180 si art. 181 din OG 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta : ultimul bilant contabil-31 .12 .2007, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari de la beneficiariLista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si depunerea formularului 12Ddepunerea a minim 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatiicontractante, zilnic orele 8-15
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 13:00
Locul: Primaria municipiului dej, Camera 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANMRAP
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 3104641, Fax: +4021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Primaria Municipiului Dej
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel..+40264 211790, Fax: +40264 223260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2008 10:48