Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente


Anunt de participare numarul 106883/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Punct(e) de contact:  NEATA CAMELIA, Tel. 021-208.25.25 int.26.173., Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65 sau 021-315.07.62, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul I.G.P.R.- str. Leaota nr.2A, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente prin proiectul OLAF/2009/C4/050 ? ?Intarirea capacitatii tehnice a unitatilor specializate pentru a contracara activitatile economice ilegale ale grupurilor organizate?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
34931500-7-Echipament pentru controlul traficului naval (Rev.2)
79714100-3-Servicii de localizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. lot Denumire echipament Cantit U.M.
lot 1kit audio de transmisie receptie cu inregistrare digitala= 1cplDVR+camera video pinholle=12cplDVR disimulat=5cplcamera video cu amplificator de lumina reziduala=1cplmini transmitator GSM=12cplcamera video disimulata in telecomanda=12cplcamera video HD=7cplcamera video profesionala cu sistem pan-tilt, montare fixa, laser ir si telecomanda=1cplinregistrator audio-video profesional cu doua camere=2cplreportofon=12bucsoft editare audio profesional=1cplkit transmisie audio-video digital=1cpliluminator IR 940 Nm=2cplcamera video DAY-NIGHT=8cplcamera video IP cu soft management=1cplsistem transmisie wirless=1cplsistem de supraveghere prin GPS al autovehiculelor cu soft de management= 5cplset truse scule pentru montaj=6cpllot 2Sistem de monitorizare a navelor de transport maritim suspecte =1cpllot 3Sistemde localizare a terminalelor mobile GSM/UMTS=1cpl
Valoarea estimata fara TVA: 2, 105, 963.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare lot 1 = 9.280, 00 lei; LOT 2 = 2.850, 00 lei; LOT 3 = 29.950, 00 lei;Garantie buna executie 10% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat(cofinantare)si fonduri europene nerambursabile / Plata se va face prin ordin de plata in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 si 45 din OUG 34/2006. DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE ESTE/SUNT INDEPLINITA/INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor conform art.180 si 181 din OUG 34/2006;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata;
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe anul 2010;
- Declaratie privind calitatea de participant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri;
- Bilantul contabil pe anii 2007/2008/2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani pana la data deschiderii ofertelor;
- Recomandari;
- Informatii privind subcontractantii;
- Mostre pentru lotul 3;
- Certificate de asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul cel mai scazut/pe fiecare lot de produse, in conditiile ofertarii intregii cantitati de produse din lotul respectiv.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
203019/2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 12:00
Locul: sediul I.G.P.R. - SERVICIUL DE LOGISTICA, str.Mihai Voda nr.6, sector 5, Bucuresti, etaj 3, tel: 021
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor participanti la deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ? OLAF/2009/C4/050 ? ?Intarirea capacitatii tehnice a unitatilor specializate pentru a contracara activitatile economice ilegale ale grupurilor organizate?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatorul are dreptul de a depune contestatia, in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act considerat ca fiind nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul General al Politiei Romane - Serviciul de Logistica
Adresa postala:  str. Mihai Voda nr.6, sector 5, etaj 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Tel. 0212082525 interior 26173, Fax:  0213174965
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer