Licitatie Publica - Achizitie echipamente
Anunt de participare numarul 109229/07.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ARTOPROD SRL
Adresa postala: str. Regina Maria nr. 17 A, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 248698, Romania, Punct(e) de contact: IONEL PREDA, Tel. 0250736527, Email: [email protected], Fax: 0250736528, Adresa internet (URL): www.artoprod.go.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE CU RASPUNDERE LIMITATA
Activitate (activitati)
Altele: mecanica generala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC ARTOPROD SRLstr. Regina Maria , Nr. 17A, Rm. Valcea, Jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie echipamente:
Lot 1: ? Pod rulant monogrinda suspendat (1 buc)
Lot 2:
? Motostivuitor diesel 2.5 tf (1 buc)
Lot 3:
? Strunguri pt. filetare si prelucrare bare complet echipate (2 buc)
? Masini de frezat universale(2 buc)
Lot 4:
? Masini de gaurit solide cu sisteme de racire si filetare atasate (2 buc)
? Masina de filetat (1 buc)
Lot 5:
? Aparat de sudura Mig Mag (1 buc)
? Invertor sudura (1 buc)
Lot 6:
? Bancuri de lucru (10 buc)
Lot 7:
? Masina de indoit tevi (1 buc)
? Polizoare de banc (2 buc)
Lot 8:
? Aparat de taiere plasma (1 buc)
? Masina debitat metale (2 buc)
Lot 9:
? Sistem de prelevare pulberi (1 buc)
Lot 10:
? Cazan industrial apa calda si caldura (1 buc)
Lot 11:
? Balanta semimicro analitica (1 buc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42414200-3 - Poduri rulante (Rev.2)
42418000-9-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
42620000-8-Strunguri, masini de alezat si de frezat (Rev.2)
42622000-2-Masini de filetat sau de gaurit (Rev.2)
42662100-5-Echipament de sudare electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Pod rulant monogrinda suspendat (1 buc) 91.864, 00
Lot 2: Motostivuitor Diesel Balkancar 2.5 tf (1 buc) 58.680, 00
Lot 3: Strunguriptr. filetare si prelucrare bare complet echipate (2 buc) 104.020, 00
Masini de frezat universale(2 buc) 78.522, 00
Lot 4: Masini de gaurit solide cu sisteme de racire si filetare atasate (2 buc) 47.704, 00
Masina de filetat (1 buc) 9.076, 00
Lot 5: Aparat de sudura Mig Mag (1 buc) 9.076, 00
Invertor sudura (1 buc) 9.372, 00
Lot 6: Bancuri de lucru (10 buc) 61.213, 00
Lot 7: Masina de indoit tevi (1 buc) 5.319, 00
Polizoare de banc (2 buc) 3.242, 00
Lot 8: Aparat de taiere plasma (1 buc) 17.942, 00
Masina debitat metale (2 buc) 6.248, 00
Lot 9: Sistem de prelevare pulberi (1 buc) 122.004, 00
Lot 10: Cazan industrial apa calda si caldura (1 buc) 56.865, 00
Lot 11: Balanta semimicro analitica (1 buc) 6.442, 00
Valoarea estimata fara TVA: 687.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in RON: 1830-lot 1, 1170-lot 2, 3640-lot 3, 1130-lot 4, 360-lot 5, 1220-lot 6, 160-lot 7, 470-lot 8, 2440-lot 9, 1130-lot 10, 120-lot 11, iar pentru IMM 50% Pentru fiecare lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri provenite din: PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE?, AXA PRIORITARA 1 ? ?Un sistem inovativ si ecoeficient de productie?,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pt. declararea sa in una din aceste situatii.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat (valabil la data deschiderii ofertelor), eliberat de D.G.F.P. ? Administratia Finantelor Publice (original sau copie legalizata), sau similar pt. persoane juridice straine3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ( valabil la data deschiderii ofertelor) eliberat de primarie (original sau copie legalizata), sau similar pt. persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul 2009 vizat si inregistrat de organele competente.Fisa de informatii generale.Declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani, formular B2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producator pt. produselor ofertate (Documente emise de organisme acreditate gen ISO, licente de fabricatie) in termen de valabilitate ? copie ?1. Autorizatie privind livrarea produselor2. Certificat de omologare CE1. Experienta similara Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani. Formularul nr. 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 12:00
Locul: SC ARTOPROD SRL ? Compartimentul Achizitii, Str. Regina Maria, Nr. 17A, Rm Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE?, AXA PRIORITARA 1 ? ?Un sistem inovativ si ecoeficient de productie?, DOMENIUL DE INTERVENTIE 1.1 ? ?Investitii productive si pregatirea pt. competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM?, OPERATIUNEA a) ? ?Sprijin pt. consolidarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile?,
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea
Adresa postala: Scuarul Revolutiei nr. 1, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 200420, Romania, Tel. (0250)73 91 20, 0250)73 22 07
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic
Adresa postala: Str. Regina Maria, Nr. 17A, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240151, Romania, Tel. 0250736527, 0350413537, Fax: 0250736528, 0350413537
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 20:21