Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente


Anunt de participare numarul 127258/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC POLYSTART IMPEX SRL
Adresa postala:  str.Ion Maiorescu nr.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200185, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAITA-DANIEL RADU, Tel. 0251406466, Email:  [email protected], Fax:  0251406466, Adresa internet (URL):  www.polystart.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: productie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul de productie al SC Polystart Impex SRL, Parcul Industrial Craiova, Str Aviatorilor, Nr 10, Ghercesti, Dolj, Platforma Avioane Craiova, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Ferastrau cu doua capete
2. Ferastrau circular pentru debitat armaturi, complet
3. Masina automata de frezat locasuri drenaj apa
4. Masina de insurubat cu aductia automata a suruburilor
5. Pantograf cu doua motoare cu centrare
6. Masina de sudat cu doua capete
7. Masina automata de debavurat
8. Ferastrau cu batiu pentru debitat baghete
9. Masa de asamblat si montat feroneria pe cercevea
10. Masina de frezat montanti
11. Masina de sertizat profile
12. Utilaj CNC prelucrare bond
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42600000-2 - Masini-unelte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipamente 12 buc
Valoarea estimata fara TVA: 852, 468RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15.000 Ron (50% pentru IMM), in euro in cazul ofertantilor din strainatate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE?, AXAPRIORITARA 1 ? ?Un sistem inovativ si ecoeficient de productie?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire ladeclansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din acestesituatii.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plataexigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat (valabil la datadeschiderii ofertelor), eliberat de D.G.F.P. ? Administratia Finantelor Publice(original sau copie legalizata), sau similar pentru persoane juridice straine3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ( valabil la datadeschiderii ofertelor) eliberat de primarie (original sau copie legalizata), sausimilar pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul 2010 vizat si inregistrat de organele competente.Fisa de informatii generale.Declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani, formular B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificareasistemului calitatii la producator pentru produselor ofertate 1. Autorizatie privind livrarea produselor2. Certificat de omologare CE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE?, AXAPRIORITARA 1 ? ?Un sistem inovativ si ecoeficient de productie?, DOMENIUL DEINTERVENTIE 1.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj
Adresa postala:  Str. Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251-418612, Email:  [email protected], Fax:  0251-419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic
Adresa postala:  Str. Ion Maiorescu, nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200760, Romania, Tel. 0251406466, Email:  [email protected], Fax:  0251406466, Adresa internet (URL):  www.polystart.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer