Licitatie Publica - Achizitie echipamente auxiliare de laborator
Anunt de participare numarul 111835/24.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Iasi
Adresa postala: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Tanasescu, Tel. 0232/267501, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232/277305, Adresa internet (URL): www.dsv-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente auxiliare de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DSVSA Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente auxiliare de laborator conform documentatie de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38436000-0 - Agitatoare si accesorii (Rev.2)
38416000-4-PH metre (Rev.2)
38436800-8-Omogenizatoare cu lame rotative (Rev.2)
38510000-3-Microscoape (Rev.2)
42942000-1-Cuptoare si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 515, 356.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare: lot 1:5354 lei, lot 2:2376 lei virament sau instrument de garantare . Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului prin instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect PHARE RO 2006/018-147.03.02.10
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere- acordul de asociere va fi legalizat numai in cazul in care oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie eligibilitatea
- declaratie neincadrarea in situatiile de la art. 181 OUG 34/2006 si certificatele constatatoare privind taxe, impozite si contributii buget general consolidat
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- certificat constatator Oficiul Registrului Comertului
- certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
- persoane fizice/juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie principalele livrari produse similare ultimii 3 ani
- autorizatie comercializare emisa de producator
- standarde de asigurare a calitatii pentru firma distribuitoare (ISO 9001:2000 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- unul sau mai multe contracte de furnizare produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18044/11.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
memebrii comisiei de evaluare, reprezentanti Ministerul Finantelor Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE RO 2006/018-147.03.02.10 ?Achizitionarea de echipamente pentru continuarea intaririi sectorului veterinar?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu 25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic DSVSA Iasi
Adresa postala: Al. M. Sadoveanu 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Tel. 0232267501, Email: [email protected], Fax: 0232277305, Adresa internet (URL): www.dsvsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 13:20