Licitatie Publica - Achizitie echipamente auxiliare necesare dotarii centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare
Anunt de participare numarul 130662/22.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN GHEORGHE, Tel. 3174785, 317.45.35, Email: [email protected], Fax: 316.55.12, 317.45.35, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente auxiliare necesare dotarii centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic ColentinaSos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente auxiliare necesare dotarii centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare(CDPC) ? PACHET II - 4 loturi, conform anexa B - informatii privind loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192100-3 - Paturi medicale (Rev.2)
33192300-5-Mobilier medical, cu exceptia paturilor si a meselor (Rev.2)
39110000-6-Scaune, produse conexe si piese ale acestora (Rev.2)
39120000-9-Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
39180000-7-Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipamente auxiliare necesare dotarii centrului de cercetareconform anexa B - informatii privind loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 011, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in functie de lotul ofertat in cuantumul prevazut in anexa B.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si buget de stat: proiectul "Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare"; plata prin trezorerie cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare.
-Certificate de atestare fiscala (original sau copie semnate si stampitat conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat si respectiv impozitele si taxele catre bugetul local.
-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?) din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 lit.a) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale-Bilant contabil, inregistrat si vizat la administratia financiara pe anii 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) a cifrei de afaceri sa fie: Lot 1 ?250.000 lei, Lot 2 ?70.000 lei, Lot 3 ?450.000 lei, Lot 4?300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind principalele livrari deproduse in ultimii 3 ani
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf.prev.Ordin ANRMAP nr.314/2010
-Certif.SR EN ISO 9001 sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri, sau sa faca cel putin dovada initierii procedurii de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii 3 (trei) ani, livrari de produse de natura si valoare similara lotului pentru care depune oferta in cadrul prezentei proceduri, prin maximum 3(trei) contracte de furnizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda-1 zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2011 10:30
Locul: Spitalul Clinic Colentina, Sos.Stefan cel mare nr.19-21, Bucuresti-Ambulator de Specialitate et 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational «Cresterea Competitivitatii Economice» POSCCE Axa prioritara 2 Cresterea competitivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, Domeniul de interventie 2.2 Investitii in infrastructura CDI Operatiunea 2.2.1 Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructguri C-D
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256^2/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Tel. 021.318.06.66, Email: [email protected], Fax: 021.316.55.12, Adresa internet (URL): www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 11:21