Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente auxiliare necesare dotarii centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare (CDPC) ? PACHET III ? 2 loturi


Anunt de participare numarul 133946/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20175, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN GHEORGHE, Tel. +40 213174785, Email: [email protected], Fax: +40 23165512, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente auxiliare necesare dotarii centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare (CDPC) ? PACHET III ? 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente auxiliare necesare dotarii centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare (CDPC) ? PACHET III_AUX ? 2loturiLot 1 - Echipamente tehnologia informatiei - 168 bucati;
Lot 3 - Stative perfuzie - 49 bucati;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
33194120-3-Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente tehnologia informatiei; stative perfuzie - informatii suplimentare in anexa B "informatii privind loturile"
Valoarea estimata fara TVA: 256, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Functie de lotul ofertat, conform anexa B ? informatii privind loturileCuantum: Lot nr.1:3.500lei; Lot nr.3:250lei;Valabilitate: 60zile, de la data limita de primire a ofertelorModul de constituire: Instrumente de garantare emise in conditiile legii, conform art. 86 din HG 925/2006 sau OP in contul de garantii al Spitalului Clinic Colentina RO73 TREZ 7025 006X XX01 1092 deschis la Trezorerie Sector 2Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se restituie astfel: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de trei zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se retine, daca operatorul economic: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum , nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.-In situatia in care CNSC respinge contestatia formulata de operatorul economic ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, sumele prevazute la art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului fara TVA.2) Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractante - Formular 16, sau orice alt instrument de garantare in conditiile legii.3) Modul de restituire a garantiei de buna executie: in maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract (semnarea procesului verbal de receptie la punerea in functiune a tuturor echipamentelor lotului).Retinerea garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si bugetul de stat - detalii in sectiunea VI.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: Modalitatea de indeplinire: Formularul nr.2 Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006: Se va completa Formularul nr.3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Se vor atasa Certificate de atestare fiscala, in original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.3 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru evitarea conflictului de interese: Formular nr.4 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 691 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006).Persoane ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Clinic Colentina : dr. Bogdan Andreescu, manager; ec. Maria Dinescu, director financiar-contabil;Dr.Ionescu Dana Gabriela-Director medical;Chiru Florin- Director ingrijiri medicale; Niculescu Florian-Sef Serv.Administrativ
Cerinta nr.4 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura: Formular nr.5 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA).Cerinta nr.5 Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular nr. 6 (CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta) Cerinta nr. 1 Operatori economici trebuie sa fie legal inregistrati: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?) din care sa reiasa ca ofertantul are obiectul de activitate principal sau secundarin domeniul obiectului contractului: furnizare, livrare, instalare si punere in functiune echipamente/dispozitive medicale si/sau aparatura de laborator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - media cifrei de afaceri globale intr-o perioada care vizeaza activitatea dinultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) pe loturi, trebuie sa fie de cel putin :
Lot nr.1:240.000lei
Lot nr.3:20.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Experienta similara in ultimii 3 ani (inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor) trebuie sa fi efectuat livrari de produse de naturasimilara lotului pentru care depune oferta
Cerinta nr. 1 certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda cu durata de24 ore, invitatia transmisa ofertantilor cu oferte admisibile; pentru a participa la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic Colentina, Sos.Stefan cel mare nr.19-21, sector 2, Bucuresti, Ambulat. Specialitate et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational «Cresterea Competitivitatii Economice» POSCCE Axa prioritara 2 Cresterea competitivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, Domeniul de interventie 2.2 Investitii in infrastructura CDI Operatiunea 2.2.1 Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructguri C-DProiectul « Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare -CDPC»cod SMIS?CSNR 2598
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
i)Info.asociati: Daca oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile priv.Sit.pers.a ofertantului si Capacit.de exercitare a activ.prof.;Sit.ec.-fin.si Capacit.teh.si/sau prof.vor fi evaluate pentru ofertantii asociati prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Mod dovedire: In cazul asociatiilor se va prezenta: -Form.nr.10 Acord de asociere semnat si parafat de parteneri.Acord de asociere in forma legalizata, va fi prezentata numai de ofertantul declarat castigator, la momentul semnarii contractului;Form.nr.11;Form.nr.12 completat.ii)Info.subcontr.: Ofertantul va prezenta o lista cuprinzand info.priv.partea din contr.pe care are, eventual, intentia sa o subcontracteze, insotita de acordurile de subcontr.Form.nr.9.Pentru subcontr.se va completa Form.nr.4iii)Sustinator tert potrivit art.186(1)si 189(1)din OUG 34/2006In cazul in care ofert.isi demonstreaza sit.ec-fin si/sau capacit.teh.si prof.sustinerea pentru indeplinirea contr.de catre o terta persoana, indiferent de natura rel.juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm(Form.13)al pers.sustinator tert, incheiat in forma autentica, prin care sustinatorul confirma ca va pune la disp.ofertantului resursele fin.teh.sau prof.invocate.De asemenea, pentru sustinator tert se vor completa Form.nr.2, nr.3 si nr.4, iv)In cazul in care doua sau mai multe oferte au pretul egal in urma desfasurarii etapei finale de licit.electr.autorit.contr.va solicita ofertantilor cu pret egal sa faca o noua oferta in plic inchis, depusa la sediul autoritatii contr.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina, Serviciul Achizitii
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Tel. +40 213174785, Email: [email protected], Fax: +40 213174785, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer