Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE BIROTICA PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 133532/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 234317132, In atentia: ing. Camelia Paval, responsabil procedura, ing. Pietraru Mariana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE BIROTICA PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul tehnic Gheorghe Asachi din Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ECHIPAMENTE BIROTICA PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI MUNICIPIUL ONESTI, conform caietului de sarcini nr. 5508/08.12.2011. Se va include in pretul ofertat transportul si montajul aferent, incarcatul, descarcatul sau depozitattul elementelor, pana la punerea lor pe pozitie si punerea in functiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
32333200-8-Camere video (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
38651000-3-Aparate de fotografiat (Rev.2)
42960000-3-Sisteme de comanda si control, echipament de tiparire si de grafica, echipament de birotica si echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractuluieste de de a achizitiona echipamente de birotica si anume:
- Imprimante A3 si A4;
- Firewall harware;
- Trusa retele de calculatoare;
- Echipament de sonorizare;
- Copiatoare, multifunctionale, alte elemente de birotica;
- Home cinema;
- Camera video;
- Aparat foto digital;
- Cutter ? plotter;
- Trusa sanitara.
Total cantitati ? conform caietului de sarcini nr. 5508/08.12.2011 si a fiselor tehnice pentru fiecare tip de prosus, anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul -1769, 6 lei.2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE.In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Cuantumul: 5 %din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 2, 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget de stat, finantare nerambursabila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta acordul de asociere intocmit conform Formular 16 din sectiunea FORMULARE , in original.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3din Sectiunea FORMULARE.
Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original;
2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vorprezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4 din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.
3. La Formularul 4, ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale.
Prin prezentarea acestor certificate fiscale ofertantul trebuie sa demonstreze ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau in copie legalizata.
Comisia poate solicita participantilor prezentarea acestora in original pentru a fi comparate cu documentele depuse in copie.
4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular 5 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.
5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Formular 6 din sectiunea FORMULARE.
Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.
6. Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conformFormular 7 din sectiunea FORMULARE. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? ing. Emil Lemnaru, ? cons. jur. Daniel Spanu, ? ec. Neculai Gabureanu, ? ing. Livia Bordei, ? ing. Prohozescu Bogdan, ? ing. Camelia Paval, ? ing. Pietraru Mariana, ? cons. jur. Romedea Laura Teodora, ? cons. jur. Luca Alice Cristina, ? cons. jur. Anghel Irina Elena, ? ing. Niculescu Sorin, ? ec. Ciurea Georgeta,
? ing. Taralunga Victor,
? cons. Hulubei Cristian, ? cons. Bilbiie Ramona,
Membri de rezerva
? cons. Leustean Elena, ? ing. Pletea Bogdan, ? ing. Costin Marie Christine, ? ec. Plop Cristina.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul/Fiecare membru al asocierii, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, Ofertantul/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, atunci va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi in limba romana - traducere legalizata. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse comercializarile de produse care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.1.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va fi valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului in conformitate cu obiectul contractului, respectiv comercializare echipamente IT sau de birotica;
Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Comisia poate solicita participantilor prezentarea acestuia in original pentru a fi comparat cu documentul depus in copie.
Ofertantul declarat castigator va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Comisia poate solicita participantilor prezentarea acestora in original pentru a fi comparate cu documentele depuse in copie.
Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantii/Fiecare membru al asocierii vor prezenta informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (comercializare de echipamente IT si de birotica), din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Cerinata nr. 2
Ofertantii/Fiecare membru al asocierii / sustinatorul financiar vor prezenta documente care sa reflecte imaginea fidela a situatiei economico-financiare a ofertantului si anume prezentarea Bilantului contabil incheiat la 30.12.2010, inregistrat conform legii la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Cerinta nr. 2
Experienta similara: prezentarea a cel putin unul sau maxim doua contracte de furnizare si montareechipamente IT sau birotica a caror valoare sa fie egala cu25.000 lei fara TVA, livrate in ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE;
- se solicita: informatiile relevante din contractul/contractele de furnizare, procesul verbal de receptie, recomandare din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractelor.
Cerinta nr. 3
Informatii privind privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani ? se vor anexa si CV, diplome, certificari.
Cerinta nr. 4
Lista cu cu persoanele responsabile pentru punerea in functiune a produselor, service, intretinere pe perioada de garantie si cu personalul implicat in realizarea contractului - se vor anexa si CV, diplome, certificari.Cerinta minima obligatorie: minim un specialist IT pentru punerea in functiune a echipamentelor de birotica - se vor anexa si CV, diplome, certificari, autorizari, etc.
Cerinta nr. 5
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului
Cerinta nr. 6
Cerificate sau orice alte documente emite de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
Cerinta nr. 7
Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3- Reabilitarea infrastructurii educationale, domeniul 3.4
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1. Singura modificare a continutului propunerii financiare care este permisa in oferta, este corectarea eventualelor erori aritmetice.Erorile aritmetice se corecteaza conform art. 80 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Compararea valorilor ofertate se va face la pretul fara TVA.3. Daca in cadrul procedurii vor fi doua sau mai multe oferte admisibile cu valori ofertate egale, atunci comisia de evaluare va solicita reofertarea intr-un termen rezonabil stabilit.Autoritatea contractanta va solicita clarificariprin intermediu SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.4. Pe parcursul analizarii si verificarii documentelor prezentate de ofertanti, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, in conformitate cu art. 35 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Temenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratiei Publice-Juridic - Biroul Juridic al MUNCIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Municipiul Onesti, Judetul Bacau, Localitatea: Municipiul Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. +40 234324243-425, Email: [email protected], Fax: +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer