Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente de birou ID 3074


Anunt de participare numarul 107855/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  sector 1, Strada Gen. Berthelot 28-30, etaj 1, camera 42, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Butoi, Tel. 021/3102207, In atentia:  Gabriela Gutu, Email:  [email protected], Fax:  021/3102208, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de birou ID 3074
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sector 1, str. G-ral Berthelot, nr 28-30, camera 42
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de birou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
30120000-6-Echipament de fotocopiere si de tiparire offset (Rev.2)
30195400-6-Table de scris cu stergere uscata sau accesorii (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
38651600-9-Camere digitale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 37, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale ( Fondul Social European)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 1 ?Declaratie privind eligibilitatea? conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006
- Formularul 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Certificatului de atestare fiscala din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat.
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.In cazul operatorilor economici straini
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, documente valabile la data deschiderii ofertelor, traduse in limba romana si legalizate ? original.
- Persoanele juridice vor prezenta certificat de inregistrare ? (C.U.I.)
- Certificatul Constatator emis Oficiul Registrului Comertului
- Persoanele juridice straine vor prezenta certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Formularul 4.Prezentarea bilanturilor contabile vizate de - autoritatea competenta pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani minimum 56.625 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale Formularul 4 ;
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, lista care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar - minimum trei recomandariFormularul 5
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009 Formularul 6
- Prezentarea Certificatului ISO 27001 pentru sistemul de management al securitatii informationale sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala: - Experienta: Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a minimum 1 contract similar, care sa fi avut ca o obiect livrarea de bunuri similare, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 16:30
Locul: Sediul MECTS - Bucuresti, sector 1, str. G-ral Berthelot, nr 28-30, etaj 1, camera 42
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere cu imputernicire din partea societatii si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect " Instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar" ID 4037 - finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale ( Fondul Social European)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti - sectia a IX -a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul Unirii, nr 37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021/4083600, Email:  [email protected], Fax:  021/3132178
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECTS - Directia Generala Juridica si Contencios
Adresa postala:  Str. g-ral Berthelot, nr. 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Tel. 021/3172895, Adresa internet (URL):  www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer