Licitatie Publica - Achizitie echipamente de bucatarie - plite pe gaz, marmite, mese, masini de spalat vase, frigidere, vitrine, robot pentru taiat zarzavat
Anunt de participare numarul 126226/18.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Florin Ioan Crisan, Tel. 0264.596414, Email: [email protected], Fax: 0264.455995, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de bucatarie - plite pe gaz, marmite, mese, masini de spalat vase, frigidere, vitrine, robot pentru taiat zarzavat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia institutului din str. Constanta nr.5, Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 231, 600 si 513, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 2 contracte subsecvente pe acordul cadru, in functie de necesitati si de fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Fisa de date si caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39221000-7 - Echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Fisa de date si caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 231, 600 si 513, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este conform Anexa B loturi. Garantia de bun aexecutie este in cuantum de 10% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare - venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
Certificat unic de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice/juridice romane), documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (pt pers fizice straine).
Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat si bugetul conolidat precum si impozitele si taxele locale.
Informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultima balanta de verificare /bilant cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de marca CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea cu cerintele din Directiva 93/42 EEC.
Declaratie privind lista principalelor livrari dfe produse efectuate in ultimii 3 ani.
Document care sa ateste sistemul de implementare a calitatii ISO 9001:2008 pentru societatea distribuitoare/ofertanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 12:00
Locul: Sediul Institutului Regional de Gastroenterologie - Hepatologie Prof Dr. O Fodor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantantilor trebuie sa prezinte imputernicire din partea societatii pe care o reprezinta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. 0264-596414, Fax: 0264-455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 16:13