Licitatie Publica - Achizitie echipamente de bucatarie
Anunt de participare numarul 4346/06.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCA
Adresa postala: STRADA EMILE ZOLA NUMARUL 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Punct(e) de contact: HOREA BILC, Tel.0264-595665, Email: [email protected], Fax: 0264-592794
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de bucatarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Caminul Someseni, str. Traian Vuia nr. 41
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare echipamente de bucatarie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29531000-0 - Utilaje de prelucrare a alimentelor, a bauturilor si a tutunului (Rev.1)
29531410-7-Cuptoare pentru gatit (Rev.1)
29714000-7-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.1)
36121120-2-Dulapuri din metal (Rev.1)
36141000-1-Mobilier metalic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26 de produse din 12 clase CPV grupate in 8 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 382, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.04.2007 pana la 04.06.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: lot 1 - 1200 lei; lot 2 - 2140 lei; lot 3 - 730 lei; lot 4 - 500 lei; lot 5 - 780 lei; lot 6 - 220 lei; lot 7 - 630 lei; lot 8 - 700 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Declaratia va fi insotita de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. 4. Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului. Certificat de inregistrare de la Registrul comertului documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara de unde ofertantul/candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico financiara. Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat la organele competente in data de 30 iunie 2006 2. insusirea modelului de contract prin sem, nare si parafare cu/fara obiectiuni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. 2. Informatii privind subcontractantii. 3.Autorizare pentru livrarea produselor ofertate in cazul in care ofertantul nu este si producator. 4.Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
70%
Descriere:
2.
Termenul de livrare
10%
Descriere:
3.
timpul de raspuns la interventie
10%
Descriere:
4.
Termenul de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2007 09:00
Locul: Sediul consiliului local al municipiului Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ACEST ANUNT INLOCUIESTE ANUNTUL DE ATRIBUIRE NR. 4279/05.03.2007, ARE ACELASI OBIECT SI MODIFICA DOAR ERORILE SURVENITE LA VALOAREA ESTIMATA FARA TAVA A CONTRACTLUI SI SI VALORILE ESTIMATA FARA TVA ALE LOTURILOR CONTRACTULUI ! ! !
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare al contestatiilor
Adresa postala: Bdul. Dinicu Golescu nr. 38, sector I, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.+40 264 591.480, Email: [email protected], Fax: +40 260 592.322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cantina de ajutor social si pensiune
Adresa postala: Str. Emile Zola nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Tel.0264-595665, Email: [email protected], Fax: 0264-592794
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2007 16:24