Licitatie Publica - Achizitie echipamente de cercetare
Anunt de participare numarul 112564/03.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
RNP ROMSILVA-Administratia Parcului National Muntii Rodnei RA
Adresa postala: Str. Principala nr.1445, Localitatea: Rodna, Cod postal: 427245, Romania, Punct(e) de contact: Mircea-Ioan Nelca, Tel. 0263377715, Email: [email protected], Fax: 0263377181, Adresa internet (URL): www.parcrodna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate a RNP-Romsilva cu personalitate juridica
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitate: Rodna, jud.Bistrita-Nasaud Cod postal: 427245ROMANIA
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de cercetare pentru protectia naturii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38112100-4 - Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
57 categorii de echipamente de cercetare
Valoarea estimata fara TVA: 338, 796.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 4000 RONgarantia de buna executie a carei valoare va fi de 5% din pretul fara TVAal contractului sauprin retineri succesive din situatiile de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform prevederilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-?Declaratie privind eligibilitatea?
Se solicita: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
- certificat fiscal teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
- certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la zi (in original sau copie legalizata).
- -declaratia de neincadrare in prevederile art. 69/1 din OUG 34/2006 Declaratiile vor fi completate si de catre asociati/subcontractanti, dupa caz
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala pentru subcontractanti dupa caz ,
Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.
-Se solicita Autorizatie de functionare/altele echivalente;
Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
e solicita completarea Formularului nr. 3, ?Informatii generale?, cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 4, ?Declaratie privind experienta similara?, impreuna cu lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formularul 4a).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
110/1300/30.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2010 12:00
Locul: la sediul APNMR RA, loc. Rodna, str. Principala nr.1445,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii au dreptul de a participa prin reprezentantii sai, la sedinta de deschidere a ofertelor, pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Masuri de management conservativ al biodiversitatii Parcului National Muntii Rodnei?, finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS Mediu 2007-2013, axa Prioritara4 conform contractului de finantare nr. 97778 /23.03.2010, SMIS-CSNR 1300
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se afla publicata in SEAP, pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
: Sectia Contencios Administrativ si Fiscal din cadrul Tribunalului Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Str. Alba Iulia, Nr.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420178, Romania, Tel. 0263.213528, Email: [email protected], Fax: 0263.231509
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Conducerea APNMR RA
Adresa postala: Str. Principala nr.1445, Localitatea: Rodna, Cod postal: 427245, Romania, Tel. 0263377715, Email: [email protected], Fax: 0263377181, Adresa internet (URL): www.parcrodna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 19:58