Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente de imprimare pentru Directia Venituri din cadrul Primaria Municipiului Arad


Anunt de participare numarul 146622/17.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Veliciu Marius, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului AradDirectia Venituri
Adresa postala: Str. Mucius Scaevola, nr. 11, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Venituri-Serviciul E-taxe, Tel. +40 257283312-117, In atentia: Marius Veliciu, Fax: +40 257281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului AradDirectia Venituri
Adresa postala: Str. Mucius Scaevola, nr. 11, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Venituri-Serviciul E-taxe, Tel. +40 257283312-117, In atentia: Marius Veliciu, Fax: +40 257281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului AradDirectia Venituri
Adresa postala: Str. Mucius Scaevola, nr. 11, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Venituri-Secretariat cam. 6, Tel. +40 257283312-117, In atentia: Marius Veliciu, Fax: +40 257281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de imprimare pentru Directia Venituri din cadrulPrimaria Municipiului Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Arad, Directia Venituri, Str. Mucius Scaevola, Nr.11
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de imprimante pentru Directia Venituri din Primaria Municipiului Arad este necesara pentru buna desfasurare a activitatilor, tinand cont si de faptul ca sediul Directiei Venituri a fost mutat intr-o locatie noua, (numarul de ghisee pentru activitatea cu publicul fiind suplimentate) si ca parcul de echipamente IT este invechit (aproximativ 70% din echipamente avand timpul de utilizare normat depasit). Este necesara instalarea si configurarea acestora in asa fel incat sa se integreze si sa fie administrabile in infrastructura Active Directory existenta , precum si asigurareape perioada de garantie a produselor a mentenantei si service-uluirespectivelor echipamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
51600000-8-Servicii de instalare de computere si de echipament de birotica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprimante de mare capacitate-3 buc
Echipamente de imprimare-20buc
Valoarea estimata fara TVA: 112, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este de 1.125 lei . GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 zile de la data limita de depunerea a ofertelor) .Modul de constituire a GP la ofertare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaAC. Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari , de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Ordin de plata vizat de banca.Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar la caseria AC.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 1 ? original, prezentat la capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea formularului 2 respectiv a Formularului 3 , prezentat la sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare
In cazul unei asocieri/subcontractari, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Gheorghe Falca, primar; dl. Levente Bognar, viceprimar; dl. Catalin Titiriga, viceprimar; dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Pistru ? Popa Simona Geanina, consilier local, Nicsanu Marcela ? Ana, consilier local, Lazurca Adrian ? Catalin, consilier local, Varga Glad ? Aurel, consilier local, Farcas Ioan, consilier local, Cismasiu Mariana, consilier local, Maris Florin, consilier local, Gligor Teodor, consilier local, Ardelean Lia, consilier local, Lupas Marin, consilier local, Galis Florin, consilier local, Rus Eugen Vasile, consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe, consilier local, Ghilinta Gheorghe, consilier local, Dolha Ioan, consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu, consilier local, Rotaru Viorica - Florica, consilier local, dna Claudia Macra, administrator public; dl. Ciprian Puie, consilier juridic, dl. Neamtiu Pavel, presedinte cu drept de vot; dl. Iulian Morar, membru; d-na Lenghen Livia, membru, dl. Avram Cristian, membru, dl. Veliciu Marius, membru, dl. Albert Ladislau, membru de rezerva, si dl. Floarea Claudiu, membru de rezerva.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui sa prezinte formularul amintit. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.
4. Certificat departicipare cu oferta independenta- Formular 7
Se solicita completarea certificatului de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de ONRC, copie simpla ? din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri , cerinta de mai sus se considera indeplinita cumulativ
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune Fisa de informatii generale- Formularul 4 din Sectiunea Formulare.
Se solicita Cifra de afaceriglobala , care vizeaza activitatea din ultimii trei ani In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale-Formularul 4-din Sectiunea FormulareSe solicita Cifra de afaceriglobala , care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani.(se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. - Pentru a demonstra experienta similara , solicitam prezentareaa cel putin a unui document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie care saconfirme livrarea de produse similare
Personalul cheie.
Ofertantii trebuie sa faca dovada existentei in cadrul firmei sau dovada colaborarii cu cel putin doi tehnicieni pentru servicii de instalare, service si mentenanta pentru toate produsele (hardware si software) ofertate.Vor fi nominalizati cel putin doi tehnicieni. Se vor prezenta documente prin care se poate dovedi calificarea tehnicienilor nominalizati, precum si colaborarea cu acestia(daca este cazul).
In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaAcordul de asociere(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privindprincipalele livraride produse similare din ultimii 3 ani.(se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. - Formularul 12- Pentru a demonstra experienta similara , solicitam prezentareaa cel putin a unui document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie care saconfirme livrarea de produse similareVor fi nominalizati cel putin doi tehnicieni.Se vor prezenta documente prin care se poate dovedi calificarea tehnicienilor nominalizati, precum si colaborarea cu acestia(daca este cazul).Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2013 11:00
Locul: Arad, str. Mucius Scaevola, nr. 11, camera 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputernciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se vareoferta in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conformprev. art 256^2 din OUG 34/2006/cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer