Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente de imprimare pentru Directia Venituri din cadrul Primaria Municipiului Arad


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
97.100 RON

Castigatorul Licitatiei: ALFA BIROTICA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 146622/08.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141615
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Veliciu Marius, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de imprimare pentru Directia Venituri din cadrulPrimaria Municipiului Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Arad, Directia Venituri, Str. Mucius Scaevola, Nr.11
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de imprimante pentru Directia Venituri din Primaria Municipiului Arad este necesara pentru buna desfasurare a activitatilor, tinand cont si de faptul ca sediul Directiei Venituri a fost mutat intr-o locatie noua, (numarul de ghisee pentru activitatea cu publicul fiind suplimentate) si ca parcul de echipamente IT este invechit (aproximativ 70% din echipamente avand timpul de utilizare normat depasit). Este necesara instalarea si configurarea acestora in asa fel incat sa se integreze si sa fie administrabile in infrastructura Active Directory existenta , precum si asigurareape perioada de garantie a produselor a mentenantei si service-uluirespectivelor echipamente
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
51600000-8-Servicii de instalare de computere si de echipament de birotica (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
97, 100RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 65442 Denumirea: echipamente de imprimare pentru Directia Venituri din Primaria Municipiului Arad
V.1) Data atribuirii contractului 21.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALFA BIROTICA S.R.L.
Adresa postala: Str.Marcel Olinescu, Bloc 301, Scara D, Ap. 29, Localitatea: Arad, Cod postal: 310332, Romania, Tel. +40 744507370, Email: [email protected], Fax: +40 257231113
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 112500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 97100.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNANLUL ARAD SECTIA COMERCIALA
Adresa postala: B-DUL VASILE MILEA NR. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Fax: +40 257051700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2013 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer