Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE DE RETEA VOCE ? DATE, BACK-UP, ARHIVARE.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
858.001 EUR

Castigatorul Licitatiei: CRESCENDO INTERNATIONAL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 135619/22.08.2012
Informatii anunt de participare asociat 127821
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel. +40 212041408, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE DE RETEA VOCE ? DATE, BACK-UP, ARHIVARE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctul de lucru Aeroportul International HENRI COANDA Bucuresti (AIHCB), Sos. Bucuresti ? Ploiesti nr. 224, Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) ECHIPAMENTE RETEA VOCE-DATE, BACK-UP, ARHIVARE, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;b) SERVICII DE INSTRUIRE PERSONAL, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32581000-9 - Echipament de comunicare de date (Rev.2)
30191100-5-Echipament de arhivare (Rev.2)
30233000-1-Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
32571000-6-Infrastructura de comunicatii (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
858, 000.54EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S95-158177din19.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 272/C Denumirea: contract de furnizare produse
V.1) Data atribuirii contractului 07.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRESCENDO INTERNATIONAL S.R.L.
Adresa postala: Str. Fecioarei nr. 13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020103, Romania, Tel. +40 212111858, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212017060, Adresa internet (URL): www.crescendo.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 860000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 858000.54 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 3, 718, 574.34 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1.Deschiderea ofertelor se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in anuntul de participare.Deschiderea ofertelor se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport.2.Examinarea ofertelor: Ofertele vor fi examinate de catre comisia de evaluare, in conditiile in care ofertantul respectiv indeplineste criteriile de calificare impuse.3.Corectarea erorilor/viciilor de forma se realizeaza in conformitate cu prevederile art.80 din HG 925/2006.De asemenea, daca exista o discrepanta intre pretul unitar exprimat in EURO si pretul unitar exprimat in LEI se va lua in considerare pretul unitar exprimat in EURO, iar valoarea exprimata in LEI va fi corectata in mod corespunzator;4.Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza in baza criteriului aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Preturile care se compara in scopul evaluarii si intocmirii clasamentului sunt preturile totale ofertate pentru executarea lucrarilor, exclusiv T.V.A. NOTA: In cazul in care se constata ca ofertele mai multor ofertanti, clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.5.Atrib contr se va face pe baza clasam obtinut in urma finaliz licitatiei electronice in conf cu preved art.169, alin.(2) din OUG34/2006
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. ?Aeroporturi Bucuresti? S.A. ? Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +40 212013534, Fax: +40 212041976
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer