Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente de retelistica si echipamente IT


Anunt de participare numarul 62532/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: NICOLA LIVIU, Tel.0255-214544, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0255216247, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de retelistica si echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Caras-Severin si locatiile unde se implementeaza proiectul
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de retelistica si echipamente IT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
32500000-8-Echipament de telecomunicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 contine urmatoarele echipamente si accesorii
Nr. Crt. Denumire Echipament/Accesoriu UM Numar de echipamente
achizitionate
1.Sistem PC server (cu software) Buc 1
2.Sistem PC (cu software ) Buc 30
3.Imprimanta laser Buc 5
4.Copiator Multifunctional A3 Buc 1
5.Copiator Multifunctional Laser Portabil Buc 1
6.Scanner A3 Buc 1
7.Scanner A4 Buc 3
8.Aparat foto digital Buc 4
9.Monitoare LCD Buc 30
10.Fax Buc 1
11.Memory stick Buc 30Lotul 2 contine urmatoarele echipamente si accesorii
Nr. Crt. Denumire Echipament/Accesoriu UM Numar de echipamente
achizitionate
1.Router CISCO 3825 sau echivalent + software Buc 1
2.Router CISCO ASA 5505 sau echivalent + software Buc 16
3.Switch Buc 3
Valoarea estimata fara TVA: 112, 380EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 6200 leiCuantumul garantia de buna executie 8 %din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform OUG 34 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform modelului anexatinPartea IV Formular1
2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006conform modelului anexat. inPartea IV - Formular2
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal- original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale conform modelului anexat in sectiunea IV- Formular 3
2. Bilantul contabil din anul precedent (2007), vizat si inregistrat de organele competente-copie.
a. Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, iregistrat la organele competentein tara respectiva.3. Cifra de afaceri a ofertantului, , pe ultimul an financiar (2007) va depasi400 000 EURO si pentru ultimul an financiar (2007) profitul sa fie pozitiv.a. Declaratie privindcifra de afaceri si profitul anual pentru anii solicitati Formular 4.
Cifra de afaceri se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se va lua in calcul urmatorul curs :
2007:1 Euro = 3, 3373lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani- conform modelului anexat in sectiunea IV-Formular 5- Se va completa si formularul Informatii generale ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata in contul Consiliului Judetean Caras-Severin nr. RO26TREZ18121330250XXXXX Trezoreria operativa Municipiul RESITA, cod fiscal 3227890
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2008 09:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Piata 1 Decembrie 1918 nr.1, parter, sala de sedinte, Resita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada platii garantiei de participare si imputernicirea scrisa din parteaofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantare PHARE 2005 RO- 2005/017-553.01.03.06 CS738
VI.3) Alte informatii
factorii de evaluare si calculul punctajului sunt detaliate in documentatia de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Directia Juridica si de Administratie Publica
Adresa postala: Resita, str. 1 Decembrie 1918, nr.1, judet Caras-Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255214292, Email: [email protected], Fax: 0255214292
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer