Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente de tehnica de calcul


Anunt de participare (utilitati) numarul 137405/13.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala: Str. Vlad Tepes 13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Hurghis, Tel. +40 268407723, Email: [email protected], Fax: +40 268471427, Adresa internet (URL): http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital privat al unitatilor administrativ teritoriale care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie echipamente de tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brasov, str.Crisana 1-3.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Computere personale 30buc., computere portabile 10buc., monitoare video color 50buc, imprimante 4buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32323100-4-Monitoare video color (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computere personale 30buc., computere portabile 10buc., monitoare video color 50buc, imprimante 4buc
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de part.este: L1=3.000lei, L2=200lei si se va constit.conf.art.86 din HG 925/2006, actualizata. Cuantumul penalit.in cazul unei contestatii respinse de catre CNSC este de 1890 lei pt.L1 potrivit art. 278 indice 1alin. (1) din OUG nr. 34/2006 In cazul in care moneda in care se costituie garantia de participare este alta decat leul atunci ofertantul va faceconversia in lei a monedei respective la cursul BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de part. Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in gar.de part. sunt cuprinse in Formularul 3 si Formularul 3.1, in cazul in care instrumentul de garantare este scrisoarea de garantie bancara sau polita de asigurare. Valab.este aceeasi cu valab. ofertei. In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea Contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar de zile care sa nu depaseasca 90 zile. Gar. de Participare va fi prezentata in limba romana. Garantia de participare, prezentata in alta limba decat limbaromana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Garantia de participare va fi scanata si depusa obligatoriu in SEAP pana la data lim.pt.depunerea ofertelor si va fi prezentata si in original(de catre toti op.ec.) la sediul din str. Crisana 1-3, biroul Relatii clienti pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei. Autoritatea Contractanta va respinge Garantia de participare daca ofertantul nu respecta minimul de cerinte din Formularul 3 sauFormularul 3.1 pt.scrisoare/polita de gar. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate agarantiei va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertanul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. In cazul in care se constituie prin OP contul este RO81 BRDE 080S V056 6020 0800. Reprezinta 5% din valoarea fara TVA si se va constitui conform conform art.90 din HG 925/2006 actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentelede mai jos vor fi prezentate ca documente legalizate la notar sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? sau copie, legalizata la notar, semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaDocumentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o impututernicire notariala(Formular 4)In cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi emise de fiecare operator economicDocumentele care nu au prevazuta perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelor- Form.20: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Form.7: Informatii generale despre ofertant
- Form.8: Date despre societatea mixta/consortiu(daca este cazul)
- Form.9: Declaratie privind eligibilitatea
- Form.10: Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) ? eliberat de organele fiscale competente care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei.- Certificat plata CAS (pt. statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, ( datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei- Form.24 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ord.Pres. ANRMAP 314/2010), - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie: Director General - Fatu DorinDirector Economic - Popa Teodor
Director Tehnic -Balan Ilie
Sef Serviciu Juridic, patrimoniu Actionariat- Olariu Bogdan
Sef Serviciu Achizitii Publice-Dorin Hurghis
Sef Serviciu IT- Ana CristianNota: In cazul in care operatorul economic nu are indeplinite obligatiile fata de bugetul local/ stat, va fi exclus din procedura de atribuire Documentelede mai jos vor fi prezentate ca documente legalizate la notar sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? sau copie legalizata la notar, semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaDocumentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta
va prezenta o impututernicire notariala(Formular 4)In cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi emise de fiecare operator economicDocumentele care nu au prevazuta perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelorCertificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele, sediul, persoanele autorizate/administrator.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a ofertantului.
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii Contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite certificatul in original, pt.verificarea conformitatii cu cel depus in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul
unei asocieri/consortiu. Daca o asociere de operatori economici depune
oferta comuna, situatia economica/financiara se demonstreaza prin luarea
in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea
economica/financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi
sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice
existente intre ofertant si persoanele respective. In acest caz ofert.isi
demonst.sit. econ./fin invoc.si sust.acord.de catre o alta pers. si are oblig.de
a dovedi sust.de care benef., prezentand un angajament ferm inch.in forma
autent., angaj.ce treb.sa prev. resurs. respect.si sa evid.faptul ca disponib.
acest. se va real.necond., in func.de necesit. care apar pe
parc.indep.contr.conf. art.186 din OUG 34/2006 Pers.care
asig.sust.financ.nu treb.sa se afle in sit.care det.exclud.din proc.de atrib., conf.prev.art.180 si 181 lit.a, c1 si d din O
Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din procedura de atrribuire, conform
prevederilor art.69 indice 1 din OUG 34/2006. La evaluarea situatiei
economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate
stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate inainte de data depunerii ofertelor.
Media Cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul a 350.000 lei pentru Lotul1.
Pt.ofertantii nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la curs lei/euro mediu
comunicat de BNR pt.anul respectiv. Pt.alte monede decat euro se va folosi
pt. conversie rata medie anuala de schimb comunicata de Banca
Cent.Europ. (www.ecb.int) pt. anul respectiv.
Fiecare din documentele mentionate, vor fi prezentate in copie ?CONFORM
CU ORIGINALUL" sau copii legalizate la notariat, semnate de
reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a
ofertelor. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie
insotite de traducerea autorizata in limba romana si prezentate in copie
?CONFORM CU ORIGINALUL? semnata de reprezentantul legal Fiecare
document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul
in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri/ consortiu, documentele vor fi emise pentru fiecare
dintre operatorii economici. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza
capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre
o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii
Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe
parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure
indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Persoanele care asigura sustinerea tehn/prof.nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev.art. 180 si
181 lit. a), c^1) si d)din OUG nr. 34/2006. Persoanele care asigura
sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din proc.de atrib.conf.prev.art.69 indice 1 din OUG
34/2006 Documentele pt care nu este prevazuta o per.de valabilitate
stabilita de lege, nu vor emise cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelor
Lista principalelor livrari de produse ef.in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari.
Nivel minim solicitat: prezentarea unui contract din care sa rezulte furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani in valoare de 180.000 lei fara TVA.
Cerinta se aplica numai pentru lotul 1
Nota : In sit. in care contr.a fost semn. inainte de per.de 3 ani,
autor.contr.va lua in consid.livrarile din per.solic.Per.de 3 ani se calc.de la data
depun.ofert., trei ani in urma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.11.2012
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi prezentate doua sau mai multe oferte care au acelasi pret, autoritanta contractanta va solicita ofertantilor clarificari prinintermesdiul SEAP.Ofertantii vor prez.o noua of.de pret in SEAP, contractul urmand a fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara arepretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Patrimoniu, Actionariat
Adresa postala: str. Vlad Tepes nr.13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Tel. +40 268408632, Email: [email protected], Fax: +40 268408632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer