Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente, dotari, aplicatii informatice, licente, servicii de realizare si configurare retea LAN pentru proiectul intitulat ?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR PUBLICE OFERITE DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN TIMIS PRIN IMPLEMENTAREA SOLUTIILOR DE E-GUVER


Anunt de participare numarul 130982/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Micsa, Tel. 0256406300, Email:  [email protected], Fax:  0256406301, Adresa internet (URL):  www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente, dotari, aplicatii informatice, licente, servicii de realizare si configurare retea LAN pentru proiectul intitulat ?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR PUBLICE OFERITE DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN TIMIS PRIN IMPLEMENTAREA SOLUTIILOR DE E-GUVERNARE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente, dotari, aplicatii informatice, licente, servicii de realizare si configurare retea LAN pentru proiectul intitulat ?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR PUBLICE OFERITE DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN TIMIS PRIN IMPLEMENTAREA SOLUTIILOR DE E-GUVERNARE?DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipamente, dotari, aplicatii informatice, licente, servicii de realizare si configurare retea LAN pentru proiectul intitulat ?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR PUBLICE OFERITE DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN TIMIS PRIN IMPLEMENTAREA SOLUTIILOR DE E-GUVERNARE? . Cantitatea diferentiata pe tipuri de produse si serviciile aferente necesare este detaliata in caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: 1, 515, 845RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.12.2011 pana la 05.10.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 30000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila 98% PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE AXA PRIORITARA III DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2, Venituri proprii 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractare, societati mixte, consortii de firme
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Pentrupersoane juridicestraine: documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare, Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale
bilant contabil pe ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 3.000.000 Lei.Valorile vor fi exprimate in Lei si in EURO. Echivalenta Lei/Euro se va realiza la cursul mediu anual Lei/Euro afisat de Banca Nationala a Romaniei (BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniLista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere,
Certificate doveditoare privind implementarea standardelor organizationale de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl priv part din cont indepl de subcontr, specializ lor, Acord de asoc/scris prelim de asoc, ISO 9001:2008/echiv.EX SIM: 1/mai mute ctr in ultim 3 ani ce presup implem urmat tip de sist: inf integrat cu min compon de portal, semn electr, plata elect;de gest a doc si flux de lucru, sau sist inf ce incl o compon de gestiune a doc si flux de lucru;inf pt mg instit sau a unui sist inf ce incl o compon a mg instit;inf ce incl urmat comp: mg financ-contab mg mijl fixe si mg salariz.CERINTE EXPERTI: MANAG PROIECT: st sup IT, Dip in mg pr rec niv internat, Dip curs/spec ITIL Foundation v 3.0 rec niv internat/echiv, Cert spec mg risc rec niv internat, min 5 ani exp dov IT&C, Exp prof mg pr-1 contr cu ob implem sist inf integr si echip hardw, 1 contr cu ob implem sist inf integ cu urmat comp: portal, manag doc si flux de lucru, sist de mg tip bus intellig, plata elec, semnat elect, livr, instal si config a infrastr hardw.COORD TEH SOFTW: st supIT, certif MS Cert Applic Develop/echiv, certif MS Cert Sol Develop/echiv, Cert curs spec dom analizei si design de procese, Min 5 ani exp in dom IT, Min 2 ani exp prof ca dezv aplic inf.ARH DE SOL: st sup IT, Cert prof pt compet in dom arh tip Enterprise, Cert prof pt compet in dom dezv de aplic de tip Enterprise, Min 5 ani exp in dom IT, Min 3 ani exp prof ca Arh de sol in contr in dom IT, Exp prof ca arh de sol-un contr cu ob implem unui sist inform ce include: aplic softw, furniz echip de conect si hardw, o compon de portal.CONSULT IMPLEM SI ANALIST PRINC: st sup, Cert curs spec in dom Analizei de Business, Cert curs spec priv model proc de business, Min 5 ani exp in IT, Exp prof in calit de cons implem si analist-un contr pt implem sist inform integ cu urmat comp: portal, mg doc si flux lucru, sist mg tip business intellig, plata elect, semn elect, livr instal, config infrastr hardw.CONSULT IMPLEM SI ANALIST?2 pers: st sup IT, Min 5 ani exp in IT, Exp prof de consult implem si anal-un contr cu ob implem sist infor integr cu comp: portal, mg doc si flux de lucru, sist de mg tip business intellig, plata elect, semn elect, livr, instal si config infrastr hardw.vezi si VI.3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11627/08.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, corp anexa, etaj 2 camera E09
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, consilieri judeteni
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAXA PRIORITARA III - ?TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICATIILOR PENTRU SECTOARELE PRIVAT SI PUBLIC?DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2 ?DEZVOLTAREA SI CRESTEREA EFICIENTEI SERVICIILOR PUBLICE ELECTRONICE?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
COORD TEST SI IMPL: st sup IT, cert rec niv nat si internat-ISTQB Cert Tester Found Test/echiv, Cert spec in dom Anal de Bus, Min 5 ani exp dov in dom IT, Exp coord test si implem-1 ctr de impl sist inf integr ce pres si dezv de aplic softw, COORD INSTR: st sup, Cert pt compet de form em de furniz de form autoriz CNFPA/echiv, Cert priv part la curs/spec in metod instr adult, Min 5 ani exp in IT, Exp prof coord instr cu ob impl unui sist inf ce incl aplic softw unde a realiz mg activ de instr, a org si coord echi de instr si a instr utiliz.Exp audit sist inf, securit infor si arh hardw: st sup IT, Cert priv mg securit-CISSP/echiv, Cert mg securit inform-CISM/echiv, Cert audit sist inf-CISA/echiv, Bune pract IT-mas indicat proc si a sist inf ? cert COBIT/echiv, Cert priv design si impl de infrastr IT-MCSE/echiv, Cert pt admin de infrastr IT-MCSA/echiv, Cert abs/part cel putin 1 curs in dom impl de infrastr de chei publ, Certif ITIL Found v 3.0 rec la niv internat/echiv, Cert audit pt sist de mg securit inf (BS7799/echiv), Min 5 ani exp IT, Exp prof expert audit si securit inf si arh hardw-1 contr cu ob impl sist inf integ cu comp: portal, mg doc si flux de lucru, sist de mg tip bus intellig, plata electr, semn electr, livrare, instal si config infrastr hardw, RESP CALIT: st sup dom mg calit, Curs postuniv dom asig calit si dom audit sist de mg al calit, Cert ab curs dom sist de mg al securit inf-ISO 27001/echiv, Cert audit pt sist de mg calit ISO 9001/echiv in 5 ani rec la niv nat si internat, Min 5 ani exp dom asig calit, Exp prof in calit de resp calit-1 contr cu ob impl sist inf integ cu compon: portal, mg doc si flux de lucru, sist mg tip bus intellig, plata elec, semnat elec, livr, instal si config infras hardw, CONSULT IMPL COM GEST RES FINANC, MAT SI UMANE: st sup, Dip form elib de CNFPA/echiv, Cert emisa de prod pe modde gest ec ofert, Min 5 ani exp IT, Exp prof consult impl-un contr cu ob implem sist inform de gest a res fin, mat si umane.Doc de atrib atasat anuntului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256494650, Fax:  0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatara a actului invocat ca nelegal, la autoritatea contractanta si CNSC si 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC la Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Managementul Proiectelor si Achizitii Publice
Adresa postala:  Bd. Revolutiei din 1989 nr 17, corp anexa, etaj 2, camera E09, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300084, Romania, Tel. 0256406426, Fax:  0256406424, Adresa internet (URL):  www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer