Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente, dotari, aplicatii informatice, licente, servicii de realizare si configurare retea LAN, instruirea utilizatorilor pentru proiectul intitulat ?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR PUBLICE OFERITE DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN TIMIS PRIN IMPLEMEN


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.212.540 RON

Castigatorul Licitatiei: Asocierea SC SIVECO ROMANIA SA si SC ETA 2U SRL
Anunt de atribuire numarul 135666/06.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 131417
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN, Tel. +40 256406300, Email: [email protected], Fax: +40 256406301, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente, dotari, aplicatii informatice, licente, servicii de realizare si configurare retea LAN, instruirea utilizatorilor pentru proiectul intitulat ?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR PUBLICE OFERITE DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN TIMIS PRIN IMPLEMENTAREA SOLUTIILOR DE e-GUVERNARE?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Timis, Blv. Revolutiei din 1989 nr. 17, cod 300034, Timisoara, judet Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in implementarea in cadrul Consiliului Judetean Timis a unui sistem informatic integrat (SII), construit in jurul unui portal, care sa asigure: - Accesul rapid, facil si eficient al cetatenilor din judetul Timis la serviciile online ale administratiei publice locale, prin utilizarea facilitatilor oferite de portal si de sistemul de infochiosc;
- Informatizarea si gestionarea eficienta a principalelor fluxuri de activitati si date ale Consiliului Judetean ce acopera functii specifice institutiei: gestiunea financiar-contabila, salarizare, gestiunea mijloacelor fixe, , managementul operational si strategic.Vor fi livrate urmatoarele aplicatii software, servere si echipamente conexe, detaliate dupa cum urmeaza: Subsistemul Portal, Subsistemul Informatic pentru Managementul documentelor si al fluxurilor de lucru, Subsistemul Informatic de Gestiune Economica, Subsistemul Informatic pentru Management, Subsistemul Informatic pentru Plata Electronica, Subsistemul Informatic pentru Semnatura ElectronicaImplementarea proiectului va trebui sa parcurga urmatoarele etape, dupa cum urmeaza: Definirea cerintelor, analiza si design, Dezvoltare/ customizare, Testare , Migrarea datelor initiale (import date din aplicatiile existente), Implementare (livrare, instalare si configurare), Instruire, Garantie si Mentenanta a sistemului
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 212, 540RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4580/25.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S96-160182din22.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 12110 Denumirea: ACHIZITIE ECHIPAMENTE, DOTARI, APLICATII INFORMATICE, LICENTE, SERVICII PROIECT E-GUVERNARE
V.1) Data atribuirii contractului 17.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea SC SIVECO ROMANIA SA si SC ETA 2U SRL
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr 73-81, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01368, Romania, Tel. +40 213023300, Fax: +40 213023391, Adresa internet (URL): www.siveco.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1515845.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1212540.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 98% - Finantare nerambursabila ; 2%- Venituri propriiPROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE; AXA PRIORITARA III - ?TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICATIILOR PENTRU SECTOARELE PRIVAT SI PUBLIC?; DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2 ?DEZVOLTAREA SI CRESTEREA EFICIENTEI SERVICIILOR PUBLICE ELECTRONICE?
VI.2) Alte informatii
Durata contractului este de 3 luni de la data semnarii contractului de ambele parti, cu mentinea ca Autoritatea contractanta intentioneaza sa solicite Autoritatii de Management a Programului prelungirea perioadei de implementare a proiectului cu 6 luni.Punctajul total se calculeaza pe baza formulei: Ptotal(n) = Pfinanciar(n) x 30% + PunctajCT1(n) x 8.75% + PunctajCT2(n) x 8.75% + PunctajCT3(n) x 8.75% PunctajCT4(n) x 8.75% + PunctajCT5(n) x 8.75% + PunctajCT6(n) x 8.75%+ PunctajCT7(n) x 8.75%+ PunctajCT8(n) x 8.75%Unde: PunctajCT1, PunctajCT2, PunctajCT3, PunctajCT4, PunctajCT5, PunctajCT6, PunctajCT7, PunctajCT8 reprezinta punctajele obtinute pentru fiecare dintre criteriile tehnice respective.Oferta care va fi declarata castigatoare este oferta care obtine cel mai mare punctaj total (Ptotal(n)). In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi cel mai mare punctaj total Ptotal(n), oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic va fi oferta cu cel mai mare punctaj tehnic.Operatorul economic (grupul de operatori) poate beneficia de sustinerea unei terte persoane, in conformitate cu prevederile legale in vigoare referite in OUG 34/2006, HG 925/2006 si Legea 279/2011.Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul ofertei, iar atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Managementul Proiectelor si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 256406426, Fax: +40 256406424
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer